Vegard_Haug Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 En variert verden. Se videoen Lenke til kommentar
Kvalatad Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 NICE! Trenger berre 20.000 kr til ny pc da... Lenke til kommentar
Atomics Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 (endret) Minimumskrav er en PC som kjører Oblivion, og hvis det kjører bra, så kjører du sikkert AOC middels bra. Bare husk masse RAM i MMO spill. EDIT: Faktisk, en ny FAQ ble sluppet i dag, og dette står her: 1.10 What sort of PC is required to play Age of Conan? Required OS: Windows Vista/XP Processor: 3GHz Pentium IV RAM: 1GB RAM Video Card: Shader Model 2.0 and 128MB RAM: NVIDIA GeForce 5800 or ATI 9800 Recommended Processor: Intel Core 2 Duo 2.4 GHz (E6600) or better Vdeo Card: NVIDIA GeForce 7950GX2 or better RAM: 2GB or more Enhanced for: DirectX 10, 64-bit processors, multi-core Supports Parental Controls on Windows Vista Endret 7. mars 2008 av Atomics Lenke til kommentar
Svinat Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Steike som jeg gleder meg til dette spillet. Har virkelig troen på dette, og denne videoen fikk meg bare til å tro at det blir enda bedre. Kanskje jeg bør forhåndsbestille det snart. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Tok likegodt å forhåndsbestilte Collectors edition.. Verden ser meget pen ut. Gleder meg vilt Lenke til kommentar
Ördög Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Det ser så sykt pent ut. Er glad det ikke er så lenge igjen til det kommer... Takk for posting av speccs som kreves. Ser ut til at maskinen min klarer spillet. Men at den kan kjøre maks på alt er nok ikke mulig, dessverre, men det er som ventet. Maskina er jo ikke akkurat ny heller. Lenke til kommentar
oyvindhauge Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Ja det ser sinnsykt pent ut og nesten alle videoene fra spillet ser fantastiske ut, men veldig få inneholder gameplay. Jeg gleder meg veldig, tror jeg, men jeg er usikker på gameplay, quests osv. Det hjelper lite at det ser bra ut hvis det er kjedelig å spille det. Det er litt som å se på et bilde av Angelina Jolie. Det er vakkert, men litt kjedelig å bare se i lengden. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Videoen var for meg ikke spess imponerende, var mer imponert av vedkommende som sang, det fanget mer min oppmerksomhet. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Videoen var for meg ikke spess imponerende, var mer imponert av vedkommende som sang, det fanget mer min oppmerksomhet. Det er inngame fra et online spill, jeg har ikke sett noe som er penere så forstår ikke helt hva du mener. Har prøvd spillet også og det ser veldig bra ut, sliter litt med kontroll systemet med håper det retter på seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg