Gå til innhold

Der døde min xbox 360


Anbefalte innlegg

quote]

Du sku ha blitt med meg..hehe..men de fikk noen salige gloser,ska dra tilbake,men får bli på mandag..

 

Bor i Horten så om det er i nærheten er ikke det umulig.

Har hjulpet mange kompiser med lingnende problemer.

 

Du kan jo true med Forbrukerrådet eller TV2 hjelper deg.Helt gratis å bruke de

 

Men Elkjøp er noe særegent.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men hvorfor ikke bare "kjøpe" en ny konsoll da? Da tenker jeg på Elkjøp og sine 30 dager med full returrett. Kjøp en ny xbox og bytt den tilbake til penger når din kommer fra verkstedet. Det har blitt min løsning etter 3 reperasjoner :)

Fordi jeg betalte husleie på 11400kr idag..trenger nok det lille jeg har igjen...

Lenke til kommentar
Men hvorfor ikke bare "kjøpe" en ny konsoll da? Da tenker jeg på Elkjøp og sine 30 dager med full returrett. Kjøp en ny xbox og bytt den tilbake til penger når din kommer fra verkstedet. Det har blitt min løsning etter 3 reperasjoner :)

Fordi jeg betalte husleie på 11400kr idag..trenger nok det lille jeg har igjen...

 

Kjedelig... Du kan prøve å kjøpe på kredit, og deretter levere tilbake,:p neida. Da er det ikke mye å gjøre annet enn å prøve å hale ut en lånemaskin, som sagt før...

Lenke til kommentar
quote]

 

Men Elkjøp er noe særegent.

 

Hadde for noen mnd siden DVD-Opptakeren min inne hos elkjøp. Gikk greit å bruke reklamasjonsretten på den, da den var litt over 2 år gammel... Låneprodukt fikk jeg dåg ikke.

Men da det hadde gått 14 dager uten å ha hørt noe fra dem, gikk jeg tilbake og forlangte en låne-spiller... Dette fikk jeg, men av ymse kvalitet (Billigste fra LG), så denne ble stort sett ikke brukt.

Etter ytterlige 14 dager gikk jeg tilbake og etterlyste spilleren min... "Hmmm... den vet vi ikke hvor er, men skal undersøke det, så kontakter vi deg" fikk jeg da til svar!

Men må ikke tro at de tok kontakt med det første, for hørte ikke noe fra dem før etter 1 mnd til (og da er vi oppe i 2 mnd). Da hadde de fått den fra JVC Norge...

Jeg gikk og hentet den og leverte gladelig tilbake LGen...

Fikk samtidig vite at det var JVC som hadde rotet, og at opptakeren min hadde falt utenfor systemet :nei: tror jeg på dette...nja!

 

Min første PC, kjøpt for konfirmasjons pengene var til "reparasjon" hos elkjøp i hele 3 mnd.

 

Poenget mitt er i alle fall at det vil sikkert gå like lang tid eller lengre å levere inn x360en til elkjøp en å sende den inn sjøl... Personlig ville jeg ikke gått til elkjøp med den ;)

 

PS. Sorry for lang post.. men følte for å lufte frustrasjonen min over elkjøp + litt influensa og feber :)

Lenke til kommentar
hvis du har fått the red ring of death må du jo ikke sende den inn etc.

du trenger bare å pakke den inn i håndkler i ca 1t så funker den igjen

 

RROD er et signal fra maskinen om at den har vert overopphetet.

Ved å pakke den inn i håndklær, kan, du få den til å resette seg igjen.

 

Når jeg reparerer RROD demonteres "kjøleren", får så å montere den igjen med bedre kjøling.

Det er ikke vanskelig, om en ikke har 10 tommeltotter, og litt kunskap om hva en driver med.

Men anbefales ikke om en er dønn amatør med eletronikk.

 

http://www.llamma.com/xbox360/repair/ring_...x-clamp_fix.htm

Endret av JollyRoger57
Lenke til kommentar

Jeg fikk Ring Of Death på min xbox for 1 måned siden.

Jeg fiksa det slik:

Veldig enkelt, men det er hvis bare en midlertidig løsning siden samme problem vil komme igjen.

Men det er flere som har levert inn xbox'em til reperasjon og fått Ring Of Death igjen, så jeg ville prøvd denne løsningen, og hvis det ikke fungerer levert den inn til microsoft.

Lenke til kommentar
Dummeste videoen jeg har sett. Slå av maskinen. Vent 15 min og slå den på igjen. Det fungerte de 3 første gangene jeg fikk RROD. Men nå har jeg fått RROD for godt og maskinen er på rep...

 

Som nevnte tildligere er det kun midlertidig løsning, men det har hverfall fungert fint over 1 måned hos meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...