Gå til innhold

Der døde min xbox 360


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Om det er forsikring du har kjøpt gjennom elkjøp så har du rett på en ny uten å måtte sende den inn. Om det er garanti du mener, kommer elkjøp mest sannsynleg til å be deg sende den til Tyskland. Men nei, du trenger ikke ha med kabler, kontroll osv :)

Er forsikring jeg har kjøpt ja:)

Ok,så da tar jeg bare boxen med,takk for svar:)

Lenke til kommentar

Min ga etter for de tre røde lysene i går også... 3. gang... 4. gang jeg sender inn...

 

Jeg digger fortsatt Xboxen dog. Svensken på supporttelefonen lovet meg ekspresstransport og reperasjon ettersom jeg hadde hatt den inne tre ganger før. Han estimerte 1-2 uker. Vanligvis tar det vel 2-4 uker.

Lenke til kommentar
Min ga etter for de tre røde lysene i går også... 3. gang... 4. gang jeg sender inn...

 

Jeg digger fortsatt Xboxen dog. Svensken på supporttelefonen lovet meg ekspresstransport og reperasjon ettersom jeg hadde hatt den inne tre ganger før. Han estimerte 1-2 uker. Vanligvis tar det vel 2-4 uker.

Kom nettopp fra elkjøp..de ville ikke erstatt maskin min før de fant ut feilen på boxen min..ser så nakent ut under tvèn...har jo forsikret boxen min..hælvete

Lenke til kommentar
Min ga etter for de tre røde lysene i går også... 3. gang... 4. gang jeg sender inn...

 

Jeg digger fortsatt Xboxen dog. Svensken på supporttelefonen lovet meg ekspresstransport og reperasjon ettersom jeg hadde hatt den inne tre ganger før. Han estimerte 1-2 uker. Vanligvis tar det vel 2-4 uker.

 

Var vel ein på forumet her som ødela sin 360 berre for å få den på forsikringen han hadde hos elkjøp, sidan den dekte sånne ting. Eg veit ikkje kor sannsynleg det er å få ein ny ein pga dette?

Lenke til kommentar
Og forsikringen dekker fysiske skader, ikkje 3 røde lys. Prøv deg på en lånemaskin du imellomtiden.

Fikk ikke lånemaskin engang..la meg gråte i fred

 

Kunne jo bare kastet den i gulvet foran de på kundeservice da..det hadde gjort seg

 

Forsikring,dekker, fall, tyveri, vann etc

 

Kjøpsloven i Norge gir 3 års reklamasjonsrett på det meste. Men på 360 og alt som er - ment og skulle vare mer enn 3 år.Er reklamasjonsretten 5 år.

På alle typer fabrikkasjonsfeil, også RROD.

 

Reparasjon skal max ta 5 dager. I mellom tiden har du krav på et låneprodukt. Det er bare å gå tilbake til Elkjøp, som er noe drit, og forlange en lånemaskin.

Etter 2 like feil, har du krav på ny maskin.

 

Garanti, er noe selger - produsent gir gratis. Og har ingen ting med kjøpsloven å gjøre.

Endret av JollyRoger57
Lenke til kommentar
Og forsikringen dekker fysiske skader, ikkje 3 røde lys. Prøv deg på en lånemaskin du imellomtiden.

Fikk ikke lånemaskin engang..la meg gråte i fred

 

Kunne jo bare kastet den i gulvet foran de på kundeservice da..det hadde gjort seg

 

Forsikring,dekker, fall, tyveri, vann etc

 

Kjøpsloven i Norge gir 3 års reklamasjonsrett på det meste. Men på 360 og alt som er - ment og skulle vare mer enn 3 år.Er reklamasjonsretten 5 år.

På alle typer fabrikkasjonsfeil, også RROD.

 

Reparasjon skal max ta 5 dager. I mellom tiden har du krav på et låneprodukt. Det er bare å gå tilbake til Elkjøp, som er noe drit, og forlange en lånemaskin.

Etter 2 like feil, har du krav på ny maskin.

 

Garanti, er noe selger - produsent gir gratis. Og har ingen ting med kjøpsloven å gjøre.

Virker som du har peiling,men de sa faen meg seks til åtte uker..da klikket det for meg,så han fikk noen gloser hos meg..ska pinadø dra tilbake,spurte etter lånemaskin men det fikk jeg ikke..herregud så sinna jeg blir..

 

hvis man har forsikring og får rrod - KAST XBOXEN I BAKKEN. si at du mista den under transport, så får du ny med en gang. og du trenger ikke ta med noe annet enn boksen, så vips har man fått en ekstra hdd og kontroll. et lite tips bare.

Var faen meg det jeg sku ha gjort..at jeg ikke tenkte på det,faen

Lenke til kommentar

Det er veldig fornuftig og vite sine rettigheter som forbruker.

Jeg hadde en DVD spiller, over 4 år gammel. Som de ikke greide å reparere. Jeg fikk igjen hele kjøpesummen.

Men jeg måtte også slå kjøpsloven i bordet. Fordi de som jobbet i butikken hadde ikke peiling.

Han nevnte garanti "100" ganger helt itl jeg eksploderte og fortalte at han ikke hadde peil på hva han pratet om. Da ordnet det seg, og han var så blid da jeg fikk igjen pengene.

 

Men Elkjøp er et helvete, derfor kjøper jeg ingen ting der.

 

Lykke til.

Stå på krava og nekt å gå før du får en maskin med deg. :thumbup:

 

PS

Jeg modder og reparer de fleste spillemaskiner.

Også rep av RROD.

Lenke til kommentar
Det er veldig fornuftig og vite sine rettigheter som forbruker.

Jeg hadde en DVD spiller, over 4 år gammel. Som de ikke greide å reparere. Jeg fikk igjen hele kjøpesummen.

Men jeg måtte også slå kjøpsloven i bordet. Fordi de som jobbet i butikken hadde ikke peiling.

Han nevnte garanti "100" ganger helt itl jeg eksploderte og fortalte at han ikke hadde peil på hva han pratet om. Da ordnet det seg, og han var så blid da jeg fikk igjen pengene.

 

Men Elkjøp er et helvete, derfor kjøper jeg ingen ting der.

 

Lykke til.

Stå på krava og nekt å gå før du får en maskin med deg. :thumbup:

 

PS

Jeg modder og reparer de fleste spillemaskiner.

Også rep av RROD.

Du sku ha blitt med meg..hehe..men de fikk noen salige gloser,ska dra tilbake,men får bli på mandag..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...