levlex Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Den perfekte telefonen for deg som sliter med å holde på treningsvanene. Les mer Lenke til kommentar
finnipinni Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Sikkert lovende den, og sikkert viktig ikke å være overambisiøs på utøverens vegne. Men ei engelsk mil var 1609 meter sist jeg så etter da...... Lenke til kommentar
Inception_ Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Det er like langt som man kan kjøre med en engelsk bil..! Nei, men denne her så faktisk veldig innovativ ut, ikke umulig at jeg skaffer meg en sånn en! Midt i blinken for meg Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Synes den virket litt stor til å være en treningsmobil. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Synes den virket litt stor til å være en treningsmobil. 10,2 x 4,5 x 1,5 cm Er ikke så stort det da, i mine øyne værtfall Er den fuktsikker? Lurte jeg litt på selv, er en fordel med tanke på hvordan telefon det er. Men virker ikke som om den er det Men sikkert fin, for de som liker å trene Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 1. Vil jeg kunne kjøre ut en økt med pulsen hastighet og slikt på excel ark? 2. Vil det komme trådløse hodetelefoner? jeg skal definitivt ha en slik, siden jeg trener 10-12 ganger i uka Lenke til kommentar
Don Juan Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Eneste den mangler er GPS for logging av ruter og statistikk (fart, snittfart, høyde) Lenke til kommentar
Rufati Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 (endret) Eneste den mangler er GPS for logging av ruter og statistikk (fart, snittfart, høyde) Der er du virkelig inne på noe. Jeg venter heller på oppfølgeren(hvis) som stiller med disse funksjonene, og forhåpentligvis et litt bedre kamera. Rutefunksjon som jobber opp mot et kartbibliotek av noe slag(google earth?) hadde vært genialt, samt et lass med statistikkfunksjoner. Håper Samsung og Adidas leser på diskusjon.no. =) Endret 9. mars 2008 av Rufati Lenke til kommentar
NokiaN80 Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Eneste den mangler er GPS for logging av ruter og statistikk (fart, snittfart, høyde) Der er du virkelig inne på noe. Jeg venter heller på oppfølgeren(hvis) som stiller med disse funksjonene, og forhåpentligvis et litt bedre kamera. Rutefunksjon som jobber opp mot et kartbibliotek av noe slag(google earth?) hadde vært genialt, samt et lass med statistikkfunksjoner. Håper Samsung og Adidas leser på diskusjon.no. =) Den måler fart og distanse siden den har sensor som du montere på skoen. Ellers burdet det være mulig å få til et slikt program på telefonen slik som vi har til nokia som kan logge gps track. http://sportstracker.nokia.com/nts/main/index.do Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Ellers burdet det være mulig å få til et slikt program på telefonen slik som vi har til nokia som kan logge gps track.http://sportstracker.nokia.com/nts/main/index.do Er det teknisk mulig? Jeg mener, på F110 må det være et javaprogram og en ekstern GPS tilkoblet med blåtann, og kan et javaprogram bruke eksterne enheter som en GPS via blåtann? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg