zlav Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 noen som veit hvem av internett sjappene som har asus a7n8x deluxxe g/d inne? Lenke til kommentar
Zink Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Øverst ser du rubrikken 'prisguide' - velg 'hovedkort', marker 'Asus' og klikk 'søk' - den webshopen med markert grønt for 'kjøp' har kortet inne. evt. stav riktig og legg inn betegnelsen i 'fritekstsøk'. Du burde kanskje lære deg å surfe på nettsider før du begynner å bygge maskin ? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Zink da? Er ikke alle som kjenner alle fuksjonene her hos hardware.no som du og eg gjør. Han er en nybegynner i forumet :wink: Lenke til kommentar
-=UniCorn=- Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Hei! Har kortet, det er vel ikke hva jeg vil kalle et godt kjøp... så styr unna BIG TIME! Asus er KANSJE bra men ikke kortet heller ikke Ali kortet, men det er vel mye chipsettet sin feil. Lenke til kommentar
formann Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Hei! Har kortet, det er vel ikke hva jeg vil kalle et godt kjøp... så styr unna BIG TIME! Asus er KANSJE bra men ikke kortet heller ikke Ali kortet, men det er vel mye chipsettet sin feil. Om du kaller Asus A7N8X for et dårlig kjøp så er du den første. Hva er det du er missfornøyd med forresten ? dårlig kjøp? *HOST*BRUKERFEIL*HOST* Lenke til kommentar
-=UniCorn=- Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Hehehe, er nok ikke den første nei. Har sett MANGE posts ikke bare på dette forumet, men på div andre oxo. For det første kan jeg si at AGP-porten min er skjeiv! Tro det eller ei men dt er den. Har en kamerat som også har det. For det andre måtte jeg bytte cmos batteri right away fordi jeg sleit med å save bios changes. Også er det denne minnegreia da, skulle ikke jeg hatt 3200mb/s på 400mhz ddr dual channel??? Lenke til kommentar
formann Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Du får ikke 3200MB/s uten videre. Det kommer helt ann på hvor høy fsb du kjører. For å oppnå 3200MB/s så trenger du en FSB på over 200Mhz. Du har 64bits ram, vilket kan skrive 8 bytes per klokke syklus (64 bit=8 byte )... dermed .. (3200/8=400)/2=200Mhz Lenke til kommentar
*Gaute* Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Må si meg enig i det formann sier. Asus A7N8X kicks ass big time Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå