mrbragstad Skrevet 7. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2008 (endret) Belte mitt gikk i stykker i dag :-( Også tenkte jeg på ett nytt ett.. Skinnbelte.. Hvor selger de det? Et veldig gangsta kult et.. Håper på hjelp!!! ;o Endret 7. mars 2008 av mrbragstad Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 7. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2008 Beltespenner.com? Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 10. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2008 hva er gangstakult ?? Dødningehoder, playboy ? :!: Stikk innom nærmeste herrebutikk, der har de som oftes masse. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 10. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2008 gangsta kult To ord jeg håpet jeg aldri kom til å se i samme settning. Men du vil sikkert ha sånne harry store spenner, så sjekk ut Carlings, Stress, Beltespenner.no osv. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 10. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2008 gangsta kult To ord jeg håpet jeg aldri kom til å se i samme settning. Men du vil sikkert ha sånne harry store spenner, så sjekk ut Carlings, Stress, Beltespenner.no osv. Så rett, så rett. Men men... Som tidligere nevnt er vel Beltespenner.com en veldig god butikk. Kjenner en som har brukt butikken, og er fornøyd. De har vel sikkert "gangsta kult" også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå