Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Trøtt hele tiden *gjesp*

QBab

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har jeg lest "nutrion for newbies" artikkelen som du snakket om. Det jeg kom frem til var at frokost er viktig, spis hver tredje time, drikk så mye vann at når du tømmer låret er urinen omtrent "waterish". Ikke spis ting som påstår det er sunt eller gjør at du går ned i vekt med andre andre ord spis mat som er minst mulig behandlet.

Ok, så da vet jeg litt hvordan jeg skal spise, men ikke hva jeg bør ha på menyen.

Kan ikke du Stian89 sette opp en kjapp oversikt slik som jeg gjorde, på ditt kosthold. Så kan jeg gå ut i fra det :)

Det hadde vert ytterst hjelpsomt :thumbup:

Edit: Det er snakk om liv og død her. -.-

Endret av QBab
Lenke til kommentar

Spiser litt forskjell basert på hvor mye jeg skal yte osv (carb-cycling). Google carb cycling codex, det står en artikkel om det også på t-nation.

En dag ser f.eks slik ut.

Jeg veier for så vidt 86-87kg for tiden. Nå vet ikke jeg hvor aktiv du er osv, men du vil fort merke om du går opp i vekt eller ikke av kostholdet ditt. Dette kostholdet her er vel kanskje mest egnet for de som trener en del med vekter, men men.

edit. sånn

Edit 2. Itillegg tar jeg en multivitamin samt zma, og på dager jeg ikke spiser fisk, ekstra fett.

Edit3. Grunnen til at bl.a proteiner ikke adder opp, er fordi jeg drikker en del melk, og det er inkludert i totalen, men ikke i den lista over matvarer som er med på bildet.

post-46338-1204906185_thumb.png

Endret av Stian89
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...