Joachim_F Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Games for Windows-bladet har den første eksklusive informasjonen om The Sims 3. Les mer Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Hmm, virker jo som de faktisk finner på noe nytt denne gangen Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Et helt åpent nabolag er jo det alle Sims-fans har ventet på! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Småfrekt. De gamle sims-spillene hadde så mye grind at det var håpløst. Kanskje dette faktisk blir moro ? Lenke til kommentar
Nailer Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Håhåhå... som om de ikke kommer med en million expansions uansett. Lenke til kommentar
Nikko226 Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Spilte mye sims før, kanskje jeg blir å kjøpe det her og.... Var jo rimelig irriterende at de hele tiden måtte på dass elr sove når de holdt på med noe... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Frustrerte fruer - the sims version Lenke til kommentar
MrL Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Høres bra ut hittil, håper bare ikke graffikken er som på forsiden av bladet. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Endelig er det pisso-meteret o.s.v. vekke. Ble jo aldri tid til annet. Og om man prøvde seg på noe annet, ble det alltid på bekostning av rutinene. Kommer nok til å teste det når det kommer. Positivte endringer så langt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Håhåhå... som om de ikke kommer med en million expansions uansett. Det er jo en fantastisk idé å selge expansions som gjør at spillet du egentlig er drittlei blir gøy noen timer, helt til du innser at du fremdeles synes spillet er dritkjedelig selv om du har noen nye klær Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Og om man prøvde seg på noe annet, ble det alltid på bekostning av rutinene.24-minutters døgn egner seg dårlig skal man gjøre noe særlig annet enn å ete, sove og gå på do. Hadde vært greit med en simulator-modus med 24-timers døgn osv. Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Dette høres jo veldig lovende ut så langt. Mindre micromanagement av det aller kjedeligste slaget, og mer faktisk moro. Det sier jeg ja takk til. Må nesten installere TS 2 igjen snart, brukte veldig lite tid med det da jeg gikk så fort lei p.g.a. alt småplukket jeg måtte gjøre for å holde de i hånden hele veien. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Og om man prøvde seg på noe annet, ble det alltid på bekostning av rutinene.24-minutters døgn egner seg dårlig skal man gjøre noe særlig annet enn å ete, sove og gå på do. Hadde vært greit med en simulator-modus med 24-timers døgn osv. Det hadde vært fint for å slippe at simmene måtte opp kl 0430 for å rekke å gå på do og spise frokost før de skulle på jobb kl åtte, i hvertfall. Lenke til kommentar
adoggy Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Ser ut som at det kommer med informasjon fra EA snart ihvertfall http://thesims3.ea.com/ Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Dette er ett spill jeg kommer til og bruke mye tid med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg