Akidon Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Ladekretsen på batteriet på laptoppen synger bokstavelig talt på siste verset, viss den ikke faktisk allerede har sunget sin siste strofe. Nå begynner riktignok maskinen min å dra litt på årene, men at batterier skal slutte fungere fordi en kondensator ryker synes jeg er litt irriterende. Så spørsmålet blir har jeg rett på nytt batteri når pcen er 4 år gammel? Lenke til kommentar
PerB Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Nei. Batteri er slitedel med 1 års reklamasjonsfrist. Ditt batteri har levd 3 år på "overtid". Lenke til kommentar
Wibla Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Li-ion batterier taper kapasitet per år uansett hva du gjør med det omtrent, dette er ikke til å unngå. Ta deg en titt på ebay, du finner nok et nytt batteri der Lenke til kommentar
magicgunnar Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Nå kommer det visst an på antall ladesykluser, så ved riktig, og ikke altfor stor bruk av batteriet, vil man ha 2-3 års reklamasjonsfrist: http://www.idg.no/pcworld/article108511.ece?service=print Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå