dabar Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Har nemlig en audi a4 2002 model. tdi. Har ikke peilling hvilke type lyspære trenger jeg. ( nærlys ) . Hvordan kan jeg vite det? Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Skru ut pæra og les på den. Lenke til kommentar
Swe Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Dessuten pleier det vel også å stå i bilen instruksjonsbok, om jeg ikke tar helt feil? Lenke til kommentar
DrThomas Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Dette ahr de oppslagsverk for der de selger slike pærer. Alle bensinstasjoner jeg har vært på vet dette. Lenke til kommentar
audifreek Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 heisan. du har sikkert h1 eller h7. i min audi a6 så er det h1 på nærlys og h7 på fjernlys. du ser det ganske lett hvis du bøyer deg ned og ser på pærene igjennom lykteglasset. hvis du vet hvordan en h1 og en h7 ser ut da Lenke til kommentar
dabar Skrevet 7. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2008 Det er jeg håper på. Trodde jeg har xenon lys! De ser litt merkelig ut! Skal sjekke ellers takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå