Marihønå Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Du vil ikke skaffe en til meg (og sansynligvis 150 brukere i dette forumet som oxo har lyst på :wink: ) til 3500? Er den engelsk forresten, eller med norsk software? Lenke til kommentar
The1 Skrevet 5. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2003 Er ikke sikker på om det er med engelsk eller norsk software... Men kan man ikke få den oppgradert her i norge? Hmm, kan kanskje skaffe noen, men 150 stk!? :o Tror det blir litt for mye bagasje for han da... Lenke til kommentar
Marihønå Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Ja, hehe, det blir nok litt tungt Når skulle han ha disse da? Gleder meg sykt til den telefonen kommer. Har prøvt et par andre merker nå, men jeg savner nokia. "Once you've been there, there's no way back" syns nå jeg Skaff en telefon til meg til 3500 og jeg lover å tilbe deg Lenke til kommentar
levlex Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Jaja. Jeg savner nå ikke problemene, ventetiden på at den repareres eller "kvaliteten" på telefonene fra Nokia. Lurer på hvorfor......... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå