Pysj Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 I Storbritannia er SMS-skriving på gata blitt en trussel for helsa. Les mer Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 (endret) Har selv snublet og gått inn i noen skilt når jeg skriver sms, men dette ser ut som en eller annen sketsj. Ble overrasket over antallet skadet pga sms skriving og gåing. Endret 7. mars 2008 av heanwi Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Har også hørt at hvis du kjører bil så kan du kræsje hardt og skade deg. Kræsjer du på sykkelen uten sykkelhjelm så kan du skade hodet. Har også hørt at hvis du tar på en varm stekepanne så kan du brenne deg, og det morsomste jeg har hørt er at hvis du drikker veldig varm kaffe så kan du brenne deg på tunga. . . . Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Hello? Don't fuck with natural selection. La idiotene som ikke klarer å se seg for DØ.. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Man kan da ikke ha et eget sms felt som skal dekke hele gata, eller dekke alle hindringer med madrasser det blir bare for dumt. Det kan da ikke være så forbanna vanskelig og se opp fra telefon skjermen en gang i blant. Lenke til kommentar
maedox Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Jeg begynner å få følelsen av at det bor usedvanlig mange dumme mennesker i England. De driver jo støtt og stadig med utforkjøringer og lignende fordi de stoler (bokstavelig talt) blindt på GPS-en i bilen sin. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 (endret) Darwin waits patiently... Seriøst, STOPP OPP!!! Det er da vel ikke verre enn å stoppe opp i ett minutter får å slenge sammen en melding? Snart tar britene over for USA som Idiotland... Endret 7. mars 2008 av S-r-ex Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Eget SMS felt, haha .. Fikk meg til og tenkte på en gammel artikkel om Finland som sliter med mobil telefoner som stadig tetter kloakk systemet da de mister de i toalettet. Den never også Storbritania som et land som sliter med dette. Storbritannia spyler ned hele 600 000 telefoner i do hvert eneste år. Lenke til kommentar
mkotsbak Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 For ikke snakke om epostlesing og wapsurfing på mobilen, som gjerne tar lenger tid. Det plager meg også at det har blitt mindre av pipelyd på fotgjengerovergangslysene slik at man må følge med når det blir grønn mann mens man ser på mobilen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg