Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Den store dele stiler tråden. (Husk å lese reglene i førstepost!)

Anbefalte innlegg

Så hva er dette for en tråd? Jo, i denne tråden kan vi dele stiler vi har skrevet med andre på forumet.

Regler:

-Stilen som deles skal ikke være offentlig på nett noen plasser.

-Stilen skal heller ikke finnes i noen bøker.

-Du må oppgi hvilken karakter du fikk på stilen.

-All deling skjer via PM (personlig melding).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm.....Men hvis du googler litt så får du uansett frem stilen. Så det blir litt ubrukelig til delvis juks...hehe :thumbdown:

men men

hilsen en erfaren jukser... :thumbup:

Hmm.....Men hvis du googler litt så får du uansett frem stilen. Så det blir litt ubrukelig til delvis juks...hehe :thumbdown:

men men, skal se om jeg kan komme med noen greier her...

hilsen en erfaren jukser... :thumbup:

Lenke til kommentar
Det er derfor man skal sende den på PM, vet du.

aha, daså... :thumbup:

Uansett, hvordan "deler" vi da stilene? Skal vi sende en PM til han om oppgaven vi fikk og om han har noe som er hjelpende? IHvertfall, er det stress for han...hehe :p:yes:

Men så absolutt et bra tiltak! :thumbup:

Men trådstarter, bør etterhvert si hvor mange stiler han får (Regner ikke med at så altfor mange gidder det)...eller?

Endret av Loffen1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Meninga er at dette skal funke på denne måten: Hvis det er noen som trenger en stil om f eks Walt Disney, så spør den personen i denne tråden om noen har en slik stil liggende som IKKE ligger på nettet fra før av. Hvis noen har en stil om Walt Disney kan denne personen kontakte h*n som spurte og sende den via PM.

Lenke til kommentar
Kunne blitt awesome, men tviler majoriteten vil dele noe uten noe "sikkerhet" :p

OT: sorry mac.

Hva mener du men sikkerhet?

Jeg ville blitt sur hvis jeg sendte deg en stil, og du brukte den til å sende den til VG for å tjene penger på den. Du kan da endre navnet, og ta all æren...

Lenke til kommentar
Kunne blitt awesome, men tviler majoriteten vil dele noe uten noe "sikkerhet" :p

OT: sorry mac.

Hva mener du men sikkerhet?

Jeg ville blitt sur hvis jeg sendte deg en stil, og du brukte den til å sende den til VG for å tjene penger på den. Du kan da endre navnet, og ta all æren...

Hmm. Et lite problem ja.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...