Rescue me Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Så hva er dette for en tråd? Jo, i denne tråden kan vi dele stiler vi har skrevet med andre på forumet. Regler: -Stilen som deles skal ikke være offentlig på nett noen plasser. -Stilen skal heller ikke finnes i noen bøker. -Du må oppgi hvilken karakter du fikk på stilen. -All deling skjer via PM (personlig melding). Lenke til kommentar
Loffen1 Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Hmm.....Men hvis du googler litt så får du uansett frem stilen. Så det blir litt ubrukelig til delvis juks...hehe men men hilsen en erfaren jukser... Hmm.....Men hvis du googler litt så får du uansett frem stilen. Så det blir litt ubrukelig til delvis juks...hehe men men, skal se om jeg kan komme med noen greier her... hilsen en erfaren jukser... Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Det er derfor man skal sende den på PM, vet du. Lenke til kommentar
Loffen1 Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 (endret) Det er derfor man skal sende den på PM, vet du. aha, daså... Uansett, hvordan "deler" vi da stilene? Skal vi sende en PM til han om oppgaven vi fikk og om han har noe som er hjelpende? IHvertfall, er det stress for han...hehe Men så absolutt et bra tiltak! Men trådstarter, bør etterhvert si hvor mange stiler han får (Regner ikke med at så altfor mange gidder det)...eller? Endret 13. mars 2008 av Loffen1 Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 sliter litt med logikken der, jeg også... Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 26. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2008 Meninga er at dette skal funke på denne måten: Hvis det er noen som trenger en stil om f eks Walt Disney, så spør den personen i denne tråden om noen har en slik stil liggende som IKKE ligger på nettet fra før av. Hvis noen har en stil om Walt Disney kan denne personen kontakte h*n som spurte og sende den via PM. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 26. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2008 Kan vel starte med å spørre om noen har en stil om Humanismen? Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Ahh, da skjønner jeg... sorry, har ikke noe liggende på maskinen om humanismen Lenke til kommentar
H.Eye Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Kunne blitt awesome, men tviler majoriteten vil dele noe uten noe "sikkerhet" OT: sorry mac. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 26. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2008 Kunne blitt awesome, men tviler majoriteten vil dele noe uten noe "sikkerhet" OT: sorry mac. Hva mener du men sikkerhet? Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Kunne blitt awesome, men tviler majoriteten vil dele noe uten noe "sikkerhet" OT: sorry mac. Hva mener du men sikkerhet? Jeg ville blitt sur hvis jeg sendte deg en stil, og du brukte den til å sende den til VG for å tjene penger på den. Du kan da endre navnet, og ta all æren... Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 27. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2008 Kunne blitt awesome, men tviler majoriteten vil dele noe uten noe "sikkerhet" OT: sorry mac. Hva mener du men sikkerhet? Jeg ville blitt sur hvis jeg sendte deg en stil, og du brukte den til å sende den til VG for å tjene penger på den. Du kan da endre navnet, og ta all æren... Hmm. Et lite problem ja. Lenke til kommentar
H.Eye Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Tenkte ikke på akkurat det å selge noe til VG, mer som en generell mentalitet med "Hva får jeg for det?" Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 27. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2008 Tenkte ikke på akkurat det å selge noe til VG, mer som en generell mentalitet med "Hva får jeg for det?" Du kan få 50 kroner . Lenke til kommentar
H.Eye Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Hadde jeg brukt lappis i 10'ende så skulle du fått min avhandling om humanismen Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 jada, han kan få 50 kroner. Eneste problemet er at da må noen GI 50 kroner også... tipper folk heller skriver stil enn å kjøpe den... Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 27. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2008 jada, han kan få 50 kroner. Eneste problemet er at da må noen GI 50 kroner også... tipper folk heller skriver stil enn å kjøpe den... Jeg gir glatt 50 kroner for en stil om humanismen. Kan betale via PayPal. Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 (endret) Noen som har noe om romantikken i europa og/eller norge? edit: eventuelt nasjonalromantikken Endret 28. mars 2008 av r2d290 Lenke til kommentar
Patience Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Ha ha, her lukter det skolejuks Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Ha ha, her lukter det skolejuks Det gjør det! Hvorfor er ikke denne stengt ennå?! :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg