Jakoozie Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 (endret) Tidligere i uka fikk jeg endelig anmeldereksemplar av Batallion Wars II til Wii. Har spilt 55% av campaignen tror jeg, og må si jeg liker det veldig godt. Jeg spilte aldri forgjengeren, kanskje derfor jeg sliter veldig med å holde styr på bataljonene mine til tider. De fleste missions trenger jeg flere forsøk på, men det kommer seg. Eneste som irriterer meg er at siden oppdragene er såpass lange, og med så mange uventede ting som skjer i løpet av de - så skal det lite til for å være uoppmerksom et sekund, og få "mission failed". Skulle vært mellomlagring eller en type checkpoints spør du meg. Noen som spiller spillet? Er på utikk etter noen å spille med online på sikt, for å teste denne delen også. Endret 7. mars 2008 av Jakoozie Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Jeg har det men har ikke fått spillt det enda. Skall jeg beholde det eller bytte? Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 7. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2008 Jeg har det men har ikke fått spillt det enda. Skall jeg beholde det eller bytte? Definitivt verdt å beholde. Et av de bedre Wii spilla spør du meg. Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Hmmmmm... har sagt til meg seld att jeg beholder den men jeg får meg bare ikke til og sette meg ned og spille 1 player. Hvordan er online delen? Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 8. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2008 Hmmmmm... har sagt til meg seld att jeg beholder den men jeg får meg bare ikke til og sette meg ned og spille 1 player. Hvordan er online delen? Har ikke fått testa den enda, men har hørt at den er veldig morsom. 3 moduser er det i hvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå