Ursa Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 (endret) Heisann! Først av alt må jeg si jeg angrer på kjøpet mitt av Compal-maskina. Greit nok ytelsen er bra, men compal sine sider er helt latterlige hva angår oppdatering av drivere (pluss VELDIG mye mer, skal ikke ta det her). Kan noen fortelle hvilken link jeg skal bruke fra denne siden: http://www.compal.com/asp/driver_dnd/index.htm altså valget står mellom de beskrivende mappene "030" eller "Intel" - jeg har lyst å le, men blir bare sint. :~( Jeg håper intenst at driverne i "030"-mappa er for meg, da det virker som om de sluttet å slippe nye drivere til "intel" (hva nå det er) for ca et år siden (og likeledes er det umulig å bruke andre grafikkdrivere enn compal sine). WoW-video- og Wow-audio-knappene skal jeg ta en annen gang, men kort sagt er det blasfemi mot effektiv benyttelse av fysiske knapper. Sånn. /flame På forhånd TUSEN TAKK for hjelpen edit: nå ser jeg at linken ikke går til en spesifikk side. Du må navigere deg til: link -> download -> drivers -> IFL90 -> drivers (i den andre framen) Endret 7. mars 2008 av Ursa Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Zepto selger en del av Compal maskiner, men de bruker en annen model betegnelse. Du må sjekke om de har den, noe jeg vil tro. Da kan du enkelt og fint laste ned fra den danske zepto sin ftp. ftp://ftp.zepto.dk/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå