Fjellfin Skrevet 7. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2008 Legger herved inn et snapshot fra utom husveggen her, tatt akkurat no, tatt med 16 mm vidvinkel. Det er en teknisk feil i bildet, ser du den og i såfall er den plagsom? Tar ellers gjerne imot velvillig kommentarer om komposisjon og bruk av granhekken jeg sto midt inni som element i landskapsfotoet. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 7. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2008 Fint bilde! Tenker du på flekke opp til høyre for midten? Lenke til kommentar
Fjellfin Skrevet 7. mars 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. mars 2008 Fint bilde! Tenker du på flekke opp til høyre for midten? Ja Det er (minst) to slike på bildet Lenke til kommentar
emero Skrevet 7. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2008 på tide å rense sensoren, ser jeg Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 7. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2008 Tok meg den friheten å redigere bort de flekkene. Lenke til kommentar
TheBoxhead Skrevet 7. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2008 Fint lys og god stemning i bildet. De små juletrærne i forgrunn synes jeg gir bildet et god dybde-følelse uten disse hadde det blitt litt flatere og kjedeligere. Skulle jeg kommentere noe negatvit så ser det ut til at horisonten er noe skjev ? altså at den trekker ned mot høyre.. Så stikker det ut noe av et tre nederst i venstre bildekant som forstyrrer litt. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 7. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2008 (endret) det ver ikke bare en ellre to, du har my esmå støv på sensoren din. En ser det veldig godt oppe til venstre på himmelen. Akuurat som skjolder på en bil som ikke er blitt spylt ren etter shampo Edit: herre jises så mye leif det ble idag da .... Endret 7. mars 2008 av Inc Lenke til kommentar
Kristian. Skrevet 7. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2008 Noe jeg øyeblikkelig legger merke til er litt at Snø/Et annet tre nederts til Venstre hjørne Hva med en liten crop? Eller skyntes jeg det var et fint bilde... Lenke til kommentar
Fjellfin Skrevet 9. mars 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. mars 2008 Noe jeg øyeblikkelig legger merke til er litt at Snø/Et annet tre nederts til Venstre hjørne Hva med en liten crop? Eller skyntes jeg det var et fint bilde... Mange tusen takk for verdifulle inspill!! Jeg la ut bildet som det var uten beskæring. Kamerateknisk så sliter jeg litt med jpg instillinger i 30d, den står på standard "bildestil", men bildene blir bare for flate, og jeg må ta en auto levels for å få de pene. Sensorrens må jeg få gjort, men har ikke fingerferdighet selv, så jeg må finne noen til å gjøre det for meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå