Phaedrus Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Heisann! Noen som har fått dette til å fungere over internett med nextgentel og Cisco 677i router? Jeg har installert den siste patchen v1.3 og åpnet de portene som kreves, men det funker fremdeles ikke. - Stian Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Heisann! Noen som har fått dette til å fungere over internett med nextgentel og Cisco 677i router? Jeg har installert den siste patchen v1.3 og åpnet de portene som kreves, men det funker fremdeles ikke. - Stian du kan jo bare lage et game, og be kameraten din joine det Lenke til kommentar
TcB Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Jeg får det heller ikke til, har også åpnet alle porter som sies å være nødvendige... Får "connection timed out".... Noen tips???? Jeg vet man kan gå innom Online og spille, men jeg vil få til dette med direct connect.... Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Jeg skjønner fortsatt ikke hva som er problemet :o Hvis ikke ip greiene funker, så bare gå inn på online og lag et spill med passord og be kameratene deres joine. Så lett kan det gjøres :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå