snorri Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Jeg har problemer med å vise en film i xvid-kodeket. når kameraet "skifter", virker det som om bildet fra siste frame blir trukket med inn i det nye. har tatt et par bilder av dette, her, og her. i tillegg har jeg et problem ved avspilling av en annen film i div-x 3 low motion-kodek. det kommer bare et fåkket bilde i starten, og etter en 10-15 sekunder, så vil media player avslutte det hele og nekter å fortsette. er det mulig at det er faktisk min pc som det feiler noe, og ikke filmene? Lenke til kommentar
unwill Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Er det sånn på alle filmer? Har du innstallert ffdshow? Likte du Ausin Powers? Og til slutt, hva er Gspot? :-? Lenke til kommentar
espboot Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 For å løse det første problemet er det du trenger å installere ffdshow, jeg hadde de samme symptomene før jeg fikk installert dette. Problem nummer 2 tror jeg vil la seg løse ved å bruke en annen mediaplayer, prøv BSplayer eller ZoomPlayer. Personlig så har jeg gitt opp Windows Media Player for lenge siden.... esp Lenke til kommentar
Danny Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 For å løse det første problemet er det du trenger å installere ffdshow, jeg hadde de samme symptomene før jeg fikk installert dette.Problem nummer 2 tror jeg vil la seg løse ved å bruke en annen mediaplayer, prøv BSplayer eller ZoomPlayer. Personlig så har jeg gitt opp Windows Media Player for lenge siden.... esp sant,personlig foretrekker jeg power dvd. Lenke til kommentar
MistaWu Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 blah.. windows media player 9 er bra den da... 1. Installer Nimo Codecpack 5 Build 7 (Basic install) 2. Installer nyeste Xvid codec. Lenke til kommentar
snorri Skrevet 24. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2003 "]blah.. windows media player 9 er bra den da... 1. Installer Nimo Codecpack 5 Build 7 (Basic install) 2. Installer nyeste Xvid codec. blah? nei, gah. har gjort begge, ingen effekt. "]Likte du Ausin Powers? Og til slutt, hva er Gspot? ja, den var kanon:D. gspot er et program som finner ut hvilket kodek som en .avi film er laget med. Lenke til kommentar
MistaWu Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 da har du gjort det feil.... Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Dette er mest sannsynlig nimo sin feil, det er et uber-klassisk nimo-symptom (nimo er crap for alle som ikke vet det), avinstaller nimo, og installer ffdshow, og du skal se alt blir meget bedre. AtW Lenke til kommentar
snorri Skrevet 24. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2003 gjorde det og austin powers funket brillefint. men den andre filmen funket ikke dah... "]da har du gjort det feil.... og hvordan i helvete skal jeg ha klart det? det er tross alt bare snakk om å dobbeltklikke på to .exe-filer. idiot Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 "]da har du gjort det feil.... og hvordan i helvete skal jeg ha klart det? det er tross alt bare snakk om å dobbeltklikke på to .exe-filer. idiot Da kanskje de to exe-filene har gjort feil... Vil uansett anbefale ffdshow fremfor alle slags kodek-pakker og lignende, fungerer glimrende og har veldig mange funksjoner (inkludert mange unødvendige, men alle kan disables), og spiller allt typer MPEG4. Lenke til kommentar
MistaWu Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 gjorde det og austin powers funket brillefint. men den andre filmen funket ikke dah..."]da har du gjort det feil.... og hvordan i helvete skal jeg ha klart det? det er tross alt bare snakk om å dobbeltklikke på to .exe-filer. idiot amatør! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå