Gå til innhold

Hvordan er det med støyen på Radeonkortene?

fudun

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har Sapphire sitt 9500 pro og det gir fra seg en litt irriterende "ule" lyd. Skulle liksom sette sammen en stillegående pc, men skjermkortet suser for mye! Overdøver allt det andre i pcen, tar jeg det ut kommer det knapt en lyd fra den! Men nå vet jeg ikke om andre 9500 pro kortet bråker mindre, så jeg er visst stuck med det en stund...

Lenke til kommentar
Har 9700 kortet og er meget fornøyd med dette. Er "lydløst".

Sapphire?

Rart om 9500 pro bråker, og 9700 er stille? Noen som har noe lurt å si om dette? Jeg gidder ikke putte en støvsuger inn i maskina mi. Kjipt å kjøpe et kort der det første man må gjøre, er å bytte kjøler også... :grumpy:

Takker for svar

Lenke til kommentar
Har 9700 kortet og er meget fornøyd med dette. Er "lydløst".

Sapphire?

Rart om 9500 pro bråker, og 9700 er stille? Noen som har noe lurt å si om dette? Jeg gidder ikke putte en støvsuger inn i maskina mi. Kjipt å kjøpe et kort der det første man må gjøre, er å bytte kjøler også... :grumpy:

Takker for svar

Ja er sapphire.

Jeg hører jo så klart kortet, men synes ikke det er noe å utsette. Har en meget stille maskin utenom hvor det som bråker mest er min Enermax strømforsyning.

Lenke til kommentar

Godt å vite at 9700 ikke støyer like ille. Da fikk jeg en ny unnskylding for å gå for 9700 istedetfor 9500pro. Sapphire, da... disse er jo billigst.

Noen som har noen linker til tester som nevner noe om lyd på disse kortene, eller vet sånn ca hvor mange dB vi snakker om her?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...