EvileyeS Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Så, under 2 uker til Infernofestivalen. Noen som skal dit? Lineup for de som lurer: 1349 Axegressor The Batallion Behemoth Benighted Burst Cor Scorpii Cult of Luna Dead to this World Deject Den Saakaldte Desecration Destruction Diskord Drone Gallhammer Goat the Head Gorefest Gorgoroth In Vain Insense Iskald Karaoke From Hell Käthe Kollwitz Krux Mortal Sin Negurã Bunget Obsidian Throne Onslaught Overkill Ramesses Sahg Satyricon Shining Skitliv Slagmark Tristania Tulus Unleashed Urgehal Vreid Whip Lenke til kommentar
T-ooT Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Skal på klubbdagen og en valgfri dag Skal jobbe der i år da ingen av bandene unntatt Vreid er band jeg ville betalt penger for å se. Lenke til kommentar
Ördög Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Hadde jeg bare vært singel ville jeg søkt om og få jobbet der. Hovedsakelig Behemoth og 1349 som hadde vært viktigst og se. Satyricon ville selvsagt vært ett must også, men ikke det viktigste siden jeg har sett dem flere ganger. Men har enda ikke sett Behemoth og 1349. Håper det blir flere bra band til neste år. Lenke til kommentar
T-ooT Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Festivalen var genial! Tulus overrasket meg skikkelig og Behemoth var drit gøy. Gorgoroth hadde utentvil den beste konserten sammen med Vreid og Satyricon. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Jeg fikk gratis pass, men.. etter å ha sett Behemoth i 5 minutter dro jeg konklusjonen om at det ikke var helt min type festival. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå