InstanZ Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Hei Jeg har Asus P5K premium hovedkort. Og jeg vil gjærne oppdatere biosen;D Ja jeg vet at mange kommer til å sende link til en guid, Men d eneste jeg vil vite er om asus update funker på p5k premium. Har lest at d har ødelagt alle p5k deluxe korta.. Takker for svar Mvh Knut Lenke til kommentar
sarha Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Hei, Oppdaterte nettopp BIOS på P5K-VS via USB stick og TOOLS under BIOS. Du laster ned aktuell bios fra www.asus.com og legger over til en USB stick. Kommer deg inn i BIOS ved oppstart (del knappen), og finner bios-oppdateringsverktøy under TOOLS fanen. Du får bla deg gjennom drivene som har fått litt andre bokstaver en vanligvis. Hos meg var det B:. Lenke til kommentar
InstanZ Skrevet 7. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2010 Hei,Oppdaterte nettopp BIOS på P5K-VS via USB stick og TOOLS under BIOS. Du laster ned aktuell bios fra www.asus.com og legger over til en USB stick. Kommer deg inn i BIOS ved oppstart (del knappen), og finner bios-oppdateringsverktøy under TOOLS fanen. Du får bla deg gjennom drivene som har fått litt andre bokstaver en vanligvis. Hos meg var det B:. Brukte EZ flash, veldig enkelt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå