nulliq Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 (endret) Jeg trenger et UV filter til et canon 70-200 2.8 is usm, og UV filteret skal stå på til enhver tid. Jeg undrer noe på kvaliteten på UV filterene. Ser at Hoya har 2 typer "vanlig" og "multicoated super". Jeg regner med at jeg burde bruke multicoated. Dessuten er det noen som anbefaler produseten B+W fremfor Hoya. Er det noen som har noen formening om kvaliteten på disse? ref til B+W her: http://the-digital-picture.com/Reviews/B+W-UV-Filter.aspx Endret 7. mars 2008 av nulliq Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 B+W er et sikkert valg. Kjøpt Multicoated ja. Lenke til kommentar
nulliq Skrevet 7. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2008 B+W er et sikkert valg. Kjøpt Multicoated ja. Takk, men problemet der er at jeg ikke finner noen butikker som selger det... Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 (endret) B+W er et sikkert valg. Kjøpt Multicoated ja. Takk, men problemet der er at jeg ikke finner noen butikker som selger det... http://www.ddmr.no/index.php?ProdusentID=80 Endret 7. mars 2008 av Gissan Lenke til kommentar
Alfa Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 B+W er et sikkert valg. Kjøpt Multicoated ja. Takk, men problemet der er at jeg ikke finner noen butikker som selger det... Eller du kan kjøpe det på Ebay Lenke til kommentar
myhken Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Jeg har kjøpt alle mine Hoya HMC Super multi-coated filtere på Ebay. Spart masse på det. Kjøp fra dem med masse salg og mest fornøyde kunder. De siste filterene kjøpte jeg fra Digital Ishop. De sender som oftes dagen etter du har betalt, og varene er her i Norge etter ca en uke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå