Gjest Gjest-her-idag Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Hei, Jeg har ein liten vorte på halsen. Det er ikke den vanlige typen som ligsom har en hard topp, men av den typen som liksom har ein liten "hals" og som liksom henger oppe av huden. Høres ekstremt ut men den er kanskje 1mm høy og 0.5mm bred! Var hos legen en gang og da nevnte jeg det såvidt for han og han sa at disse bare var å klippe av ?!? :S Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Jeg har en sånn på skuldra en plass, er jo omtrent ikke synlig siden den er hudfarget, i alle fall min. Kjennes ut som en miniatyr-nippel? Haha. Legen min sa at jeg bare kunne ha den der. Og siden du har den på halsen så er den vel ikke så veldig synlig. Lenke til kommentar
Gjest Gjest-her-idag Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Jeg har en sånn på skuldra en plass, er jo omtrent ikke synlig siden den er hudfarget, i alle fall min.Kjennes ut som en miniatyr-nippel? Haha. Legen min sa at jeg bare kunne ha den der. Og siden du har den på halsen så er den vel ikke så veldig synlig. Kjennes ut som en "miniatyr-nippel" ja Men jeg vil ha den vekk allikevell, så er det noe middel man kan ha på? Går det med vanlig vortemiddel? Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Når jeg hadde 2 vorter når jeg var liten, bruke jeg sånn "inntørknings-middel" som gjorde at den tørket inn og datt av. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Kjøp en ny neglesaks og klipp den av. Ingen grunn til å gjøre det vanskeligere enn det. Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 (endret) Kjøp en ny neglesaks og klipp den av. Ingen grunn til å gjøre det vanskeligere enn det. Hvis det er snakk om vorter, noe som jeg tviler på, vil det smitte til andre steder i kroppen eller til andre. Din metode er absolutt ikke anbefalt. vaio Endret 7. mars 2008 av Vaio Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Joda, men nå er ikke dette vorter. Lenke til kommentar
rullenb Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Jeg hadde sikkert 15 vorter i håndflata mi jeg, dem gikk bort over natta di. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå