Gjest Slettet-376f9 Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Hei, jeg ser av hjemmesida til Network Norway at de innfører fastpris de også. For kr 499 + mva pr måned, kan kundene ringe inntil 3000 minutter og sende opptil 3000 SMS/MMS. Selv om det trolig er begrenset til bedriftsmarkedet er det et bedre tilbud enn det MTU tilbyr, siden det inngår mange flere SMS/MMS. Trykk her. Lenke til kommentar
rhumbor Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Hei, jeg ser av hjemmesida til Network Norway at de innfører fastpris de også. For kr 499 + mva pr måned, kan kundene ringe inntil 3000 minutter og sende opptil 3000 SMS/MMS. Selv om det trolig er begrenset til bedriftsmarkedet er det et bedre tilbud enn det MTU tilbyr, siden det inngår mange flere SMS/MMS. Trykk her. Tja dette blir vel et spørsmål om hva man gjør mest. Jeg sender aldri over 200 sms pr måned, og ringer samtidig mye til både mobil og fasttelefon. Så for min del er mtu sitt tilbud mye bedre med tanke på at jeg betaler minst 100 kroner mindre i måneden. Lenke til kommentar
Djmolvi Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Hei, jeg ser av hjemmesida til Network Norway at de innfører fastpris de også. For kr 499 + mva pr måned, kan kundene ringe inntil 3000 minutter og sende opptil 3000 SMS/MMS. Selv om det trolig er begrenset til bedriftsmarkedet er det et bedre tilbud enn det MTU tilbyr, siden det inngår mange flere SMS/MMS. Trykk her. Elendig tilbud. Selvom det skal være for firma så hender at man vil ringe til eksterne "kunder". Forresten Netcom har noe lignende tilbud. Den er kanskje ikke helt like bra. Men uansett er det dårlig tilbud. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå