Archangel Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 http://www.dagbladet.no/kultur/2003/02/21/362199.html Nettsvar med en av de idol folka....morsomt aa lese , men jeg lurer litt paa det der " homo " stempelet som alle slenger hit og dit...er jo taapelig da egentlig Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Hahaha..frekk i kjeften han der Gaute ja :DD Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Hehe korfor blir de som slenger dritt alltid sagt at de ikke har ett liv eller at de må skaffe seg venner? Anyways han sang litt for femi syns eg. Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Makan. svare sånn... Greit, spsml er helt malplassert, men det går da i all anstendighetens navn og ignorere de?? Utrolig umodent. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Makan. svare sånn...Greit, spsml er helt malplassert, men det går da i all anstendighetens navn og ignorere de?? Utrolig umodent. Hva ville du svart på enkelte av spørsmålene da, han var litt store i kjeften ja. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Og hvis han har talent, så kaster han det bort ved å være med i idol. dømt til å bli en døgnflue. Alle husker vel Cape? tidenes tekst da! tick tack goes the clock! Genialt må jeg si. Det er vel omtrent det samme som skjer med Gaute. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå