( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 hvorfor ikke bare lage x-boks spill på hd-dvd`? MS har fra dag en slått fast at DVD fortsatt var best egnet til å bære deres spill gjennom denne generasjonen. Tror det kun var snakk om en BRD-leser for filmtitting under den diskusjonen. Den siste kommentaren fra Sony-mannen var bare usaklig. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 jeg tror det lureste er å lage en ny add-on med blu-ray til x360 nå, og så heller putte inn en blu-ray laser fra dag 1 i neste generasjon xbox. Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Så et klipp hvor gametrailers intervjuet en dude i ms, ms duden sa det aldri kom til og skje. Var visst på Gametrailers "TV".(Egen liten "channel" de har) Lenke til kommentar
Olavxxx Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Denne er bra – Hvis Microsoft vil gi ut Gears of War 3 på Blu-ray, så tror jeg vi skal få det til, sier markedssjef for Sony Computer Entertainment America, Scott A. Steinberg. Dette er en god måte å gå ut på Sony. Bruk hodet litt. så tror jeg vi skal få det til?(Jeg blir dårlig av mindre) Så dere skal nekte andre firmaere å bruke Blu-ray teknologien vist dere ikke får diktere å gjøre som dere vil? Får håpe Blu-ray dør henn sammen med HD DVD. HÆ? har du sniffet lim? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg