Fritz0r Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 (endret) Suzuki har de siste årene hatt en bra salgs stattistikk, ikke minst i USA der Scion, som eies av Suzuki, selger over alle forventninger. (Her bommer jeg totalt...Suzuki har ikke noe i USA, og har ikke hatt den oppveksten jeg nevner, her har jeg rett og slett total bommet mellom Toyota og Suzuki. Takk OML) I New York på autoshowet som snart skal holdes der, skal Suzuki vide frem 3 concept biler, Kizashi, 1, 2 og 3. Disse bilene skal vise hva Suzuki har i planene for fremtiden, spesielt angående store sports sedaner. Specs er enda ikke kjent. **Oppdatering 21.03.2008 Da har Suzuki avduket sin siste super sports bil, Kizashi Concept 3 på messa i New York, og dette er den versjonen som høyst sannsynlig blir satt inn i produksjon om ikke lenge, er den japanske samurai krigeren tilbake i super sports klassen?? Motor: 3.6L DOHC V6 motor med ikke mindre enn 300 hester. Girkasse: 6 stegs autokasse med floppy pedal boks Driv verk Suzuki i-AWD drive. Suzuki Concept Kizashi 3 Bilder som er vist frem i New York: Og selve bilen: Kilde, bilde og press release: http://www.thetorquereport.com/2008/03/new...w_suzuki_c.html Kilde, bilder og press release for New York auto show: http://www.thetorquereport.com/2008/03/suz...hi_3_sport.html Endret 21. mars 2008 av Fritz0r Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Scion var eid av Toyota sist jeg sjekket ... Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 7. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2008 DOH, seff...tenkte det var Suzuki jeg da...er bra noen passer på Fikser artikkelen Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 21. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2008 Artikkel oppdatert. Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 21. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2008 Artikkel oppdatert med bilder av selve bilen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå