Chimmy Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Har du noen gang sett, eller ønsket å se et ADSL-Modem gå i lufta? Har du noen gang blitt litt irritert og sagt "til h3lv3t3 med adsl'en!"? Når man kjeder seg kan man til tider få morsomme idéer, som for eksempel å sprenge et adsl-modem. Her har du modemet før: Her er videoen av modemet som sprenger: http://home.no.net/knutorg/wosh/adslblowup.mpg Videoen tar ca. 5,5mb Og her er et bilde av modemet etterpå: Slike ting gir en god følelse innvendig Hvis du har liknende ting så for all del legg dem ut du også Lenke til kommentar
unwill Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Wow, det smalt... Hva brukte du egentlig? Lenke til kommentar
GrusoM Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 hehe... hva i huleste heiteste brukte du til å få til det der ?? :o Lenke til kommentar
_Neon_ Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Ingen som har hørt om en kinaputt eller rakett? Lenke til kommentar
Guybrush Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Tja, så vidt jeg vet så er ikke det der modemet. Men adsl-splitteren Lenke til kommentar
TheBoz Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Tja, så vidt jeg vet så er ikke det der modemet. Men adsl-splitteren Det så jeg også på! Kanskje det er derfor han ikke har fått adsl til å funke? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Tja, så vidt jeg vet så er ikke det der modemet. Men adsl-splitteren I tilegg er det vel strengt tatt hærverk på andre sin eiendom i og med du ikke eier utstyret. Lenke til kommentar
Chimmy Skrevet 24. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2003 Heh, jeg gikk bare ut ifra at det var et modem ettersom det stod adsl på det og den var så stor ;P Tror det var kula fra en Spooky batteri som jeg hadde delt opp som ble brukt. Smalt rimelig godt Splitteren, som jeg trodde var et modem, har jeg fått på jobb, er sansynligvis skadet av lyn. Lenke til kommentar
Bios Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Må bare beklage latteren min i bakgrunnen på videoen. Men det smalt så fint Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 pent smell det der gitt :wink: Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 ?Splitteren, som jeg trodde var et modem, har jeg fått på jobb, er sansynligvis skadet av lyn. Og nå er den i tillegg garantert skadet av fyrverkeri, noe som neppe dekkes av garantien:D Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Men du må innrømme at det var jævlig pent gjort =) Lenke til kommentar
Leroy Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Sprenge ting er alltid like gøy!! Lenke til kommentar
Chimmy Skrevet 25. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2003 _det_ er det ;D Lenke til kommentar
Johan Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Meget artig å sprenge ting i filler ja. Faren til en av mine kamerater dirver med gammeldagse kanoner(slik som på sjørøverskuter) på fritida, derfor nasker vi litt sikkelig svartkrutt av han i ny og ne. Dette er noe helt annet en "kruttet" i kinaputter, hvis dere skulle få tak i, så tenk først og handle etterpå. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Tja, så vidt jeg vet så er ikke det der modemet. Men adsl-splitteren Det så jeg også på! Kanskje det er derfor han ikke har fått adsl til å funke? Trenger nødvendighvis ikke Splitter for få ADSL til å funke :-p Har adsl uten å abbonere på telefon. trenger ikke en Jævla splitter da... Kansje sprenge den ??? *mhm* - Wabby - Need Network Support??? Visit #LAN @ Undernet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå