Ravusy Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Jeg fikk melatonin idag, blir arting å se om det funker mot mine søvnproblemer. Anbefaler personlig lysbehandling fremfor melatonin, med mindre det er noe i veien med selve evnen til å produsere melatonin. (Glemte å svare på denne) Lysbehandling er noe som er totalt utelukket, jeg bor i Narvik og da er det enten lyst eller mørkt hele dagen. Fra mitt egent ståsted er mine symptomer veldig lik diagnosen Forsinket søvnfase syndrom, jeg har nevnt det for legen min, men det er for tidlig å si noe om. Uansett er det slik at det går lengre og lengre tid mellom når jeg får sove (uten melatonin) og jeg vet også når kroppen skrur på sin egen melatonin like før jeg sovner. Med melatonin sovner jeg kjapt og får den samme fornemmelsen som er lik kroppens egen i det jeg sovner. For min del har det ikke vært noen bivirkninger overhodet og da er det like greit å fortsette når det fungerer knall bra, så slipper jeg å være frustrert for å ikke sovne eller sove over alle alarmene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå