NoviKaNa Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 (endret) Jeg prøver å skrive it et dokument på 5 sider, hvor den ene siden inneholder 9 bilder. Det står i skriverkøen at dokumentet er 28 mb, mens det egentlig bare er 812 kb. Anyway, den printer helt fint de 3 første sidene (med tekst og et par bilder), men henger i 1 min på den 3. siden, før den sier at det er problemer med å få kontakt med skriver, og kutter ut. Jeg prøvde derfor å lagre dokumentet som .pdf, men får samme problem. Pdf-en er på kun 400 kb, så kan ikke helt skjønne om størrelse er problemet. Noen som har peiling på hva det kan være? Printeren er en Canon MP470 multisak. Og ja, har nyeste drivere Endret 7. mars 2008 av NoviKaNa Lenke til kommentar
NoviKaNa Skrevet 7. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2008 Løst! Søkte litt rundt, og fant ut at det hadde sammenheng med USB-porten. Det oppstår visst ofte samme problem med scannere, og ofte er det at USB-porten ikke gir nok signal. Jeg hadde printeren koblet til en USB-hub uten ekstern strømforsyning, og fikset problemet med å koble den direkte til PC-en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå