Triplejack Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 (endret) Jeg gleder meg til haze, alltid gjort det, og kan ikke vente til det kommer i butikken Endret 11. mars 2008 av ttt Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 (endret) Haze har jeg sett fram til helt siden jeg begynte å leke med tanken på å kjøpe meg PS3. Elsket Timespillters, så det kan bli bra. Håper virkelig det ikke har lav fps når det kommer ut slik så mange som har prøvd tidlige versjoner av spillet har sagt at det var. Endret 11. mars 2008 av ttt Lenke til kommentar
arokh Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 (endret) For min del kunne Haze vært prikk lik andre FPS med lite innovasjon så lenge det utfordra grensene grafikk-messig. Vet mange er uenige i det, men er vel like mange som er enige vil jeg tro. Det jeg vil fram til er bare at grafikk, eller flyt i spillet kan man vel kalle det, er en oversett faktor på konsoll. Skulle ønske det ikke var sånn. Kan man ikke få både i pose og sekk da? Både innovasjon og flytende grafikk? Synes bare cod4 er et steg i riktig retning, det er alt... Og spillet har hatt suksess, det er ikke til å komme unna. Endret 11. mars 2008 av arokh Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 (endret) Men jeg tror Haze kan bli bra, men jeg har fler toppspill som er under radaren min. For eks GTA IV, MGS 4, Gears Of War 2, RE5, Killzone 2, Alan Wake, Farcry 2 og fler som frister. Endret 11. mars 2008 av ttt Lenke til kommentar
MrL Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 (endret) Egentlig kommer vel Haze til å selge som F uannsett om det blir bra eller ikke, er jo ikke akkurat så veldig mange FPS ute på PS3 enda.. Endret 11. mars 2008 av ttt Lenke til kommentar
arokh Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Egentlig kommer vel Haze til å selge som F uannsett om det blir bra eller ikke, er jo ikke akkurat så veldig mange FPS ute på PS3 enda.. CoD4, UT3, HL2, Resistance, Darkness, F.E.A.R., Turok, Medal of Honor er vel noen.... Av disse er det kun CoD4 med høy framerate. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 (endret) Tråden blir midlertidig stengt for opprydding. I mellomtida er dykk invitert på grillfest hos underteikna. Grillen er klar om 5 minutt og sola har ikkje gitt seg for dagen. -------------- Då har ein glupsk moderator fortært ein mengde pølser samt ein god del innlegg i denne tråden. Vennligst hald dykk til trådens emne i framtida. Ønskjer ein å diskutere noko anna kan ein opprette ein eigen tråd om det. Endret 11. mars 2008 av ttt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå