Gå til innhold

Arrested Developement - Diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Ser med forundring at det ikkje er skrive eit einaste ord om denne fantastiske serien her i det heile. Er det faktisk ingen som har sett den?

Arrested Developement må seiast å vere ein av dei beste seriane som nokonsinne er laga. Sjølv om ein ser ein episode 3-4 gangar så er det framleis mykje som skjult som ein ikkje har fått med seg. Og alle dei herlege karakterane som George-Michael (Michael Cera), Tobias og ikkje minst Buster.

Anbefalast på det sterkaste og håpar at både nye og gamle AD-fans vil bidra med diskusjonar ;)

Endret av krizzzy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Haha, denne serien er genial. Sinnsykt synd den ble kansellert ute i 3 sesong. Har alle 3 på DVD, og har ofte re-runs av dem. Digger GOB. Leste et sted at det var snakk om en arrested development film da, det hadde i hvert fall vært noe å glede seg til.

Lenke til kommentar

Er snakk om at det skal komme ein film ja. Ville i såfall vore fantastisk.

Trist at serien blei kansellert, men imponerande at dei klarte å halde det gåande så lenge eigentlig med tanke på dei dårlege seertala. Blir nok litt for smart humor for ein vanleg amerikanar, men har absolutt tru på at AD kan bli ein kultserie om ikkje så alt for lenge (er på veg).

Gob er forresten utruleg kul og ein av mine favorittar. Buster, Tobias og Gob er etter mi meining dei artigaste karakterane sjølv om ein eigentlig ikkje kan komme utanom nokon i denne serien.

Lenke til kommentar

Ah, herlig, en tråd om AD. Oppdaga tilfeldigvis denne serien for en tid tilbake siden, og nå er det en av mine beste favorittserier. Hysterisk morsomt. :) Tror Tobias er favorittkarakteren min.

Har ikke hørt det snakket om film før nå, men det blir spennende å se.

Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...

Har nettopp sett masse på denne serien, og er forundret over hvorfor så få vet om den ...!

Så fantastisk bra og sært, jeg ler meg ihjel hver eneste episode! Tror jeg har omtrent ti episoder igjen, men jeg vil ikke at det skal ta slutt! :(

Som folk har nevnt, karakterene er dritmorsomme. Men jeg vil egentlig bare ta av meg hatten for manusforfatterne, alle de absurde situasjoner og utrolige misforståelser de klarer å stelle sammen! Forstår egentlig hvorfor serien gjorde det litt dårlig, den er vanskelig å henge med i, og et par kompiser klaga på rar filming o.l. Men alt dette er jo bare en del av ADs awesome quirkyness!:D Min favoritt er Gob :)

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Jeg personlig var veeeeldig skeptisk til serien i begynnelsen :/ Det var først typen min som begynte å se den FANTASTISKE serien :D Jeg klaget over den dårlige filminga og humoren etterson jeg ikke hadde peiling på hva som foregikk! Til slutt måtte jeg nesten bare sette meg ned å se 1 episode og så 2 og så 3 osv... Karakterene er jo bare helt fantastiske :) "Chicken dance" e jo hysterisk morsomt! Ler meg ihjel... hahaha! Nå er jeg ferdig med sesongene å nå håper jeg bare filmen kommer!

Jeg er skikkelig forbanna for at folk ikke har sett hvor bra seiren egentlig er! Jeg anbefaler den på det sterkeste:)

Hvis dette ikke er morsomt så vet ikke jeg :p

http://www.youtube.com/watch?v=nIT5sFhw4sU

Lenke til kommentar
Jeg personlig var veeeeldig skeptisk til serien i begynnelsen :/ Det var først typen min som begynte å se den FANTASTISKE serien :D Jeg klaget over den dårlige filminga og humoren etterson jeg ikke hadde peiling på hva som foregikk! Til slutt måtte jeg nesten bare sette meg ned å se 1 episode og så 2 og så 3 osv... Karakterene er jo bare helt fantastiske :) "Chicken dance" e jo hysterisk morsomt! Ler meg ihjel... hahaha! Nå er jeg ferdig med sesongene å nå håper jeg bare filmen kommer!

Jeg er skikkelig forbanna for at folk ikke har sett hvor bra seiren egentlig er! Jeg anbefaler den på det sterkeste:)

Hvis dette ikke er morsomt så vet ikke jeg :p

http://www.youtube.com/watch?v=nIT5sFhw4sU

Hmm, det du sier passer mistenkelig godt med det dama mi mener om serien! Skummelt :O

Hehe ;)

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 3 måneder senere...

Fantastisk serie! Er en skam det ikke ble flere sesonger. Håper virkelig at filmen blir gjennomført, men frykter at det kan bli vanskelig å få med Michael Cera nå som han sikkert allerede har mange planer.

Favorittkarakteren min er helt klart Tobias etterfulgt av George Michael. Dog må det nevnes at nesten hver eneste karakter i Arrested Development er herlige. <3

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...