krizzzy Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 (endret) Ser med forundring at det ikkje er skrive eit einaste ord om denne fantastiske serien her i det heile. Er det faktisk ingen som har sett den? Arrested Developement må seiast å vere ein av dei beste seriane som nokonsinne er laga. Sjølv om ein ser ein episode 3-4 gangar så er det framleis mykje som skjult som ein ikkje har fått med seg. Og alle dei herlege karakterane som George-Michael (Michael Cera), Tobias og ikkje minst Buster. Anbefalast på det sterkaste og håpar at både nye og gamle AD-fans vil bidra med diskusjonar Endret 7. mars 2008 av krizzzy Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Det funker ikke serlig bra å se den på http://arresteddevelopment.msn.com/. Litt kipt, det virker som en bra serie. Lenke til kommentar
krizzzy Skrevet 7. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2008 Det fins vel andre måtar å sjå seriar på nettet, uten at eg skal gå meir innpå det Lenke til kommentar
WhoWantWhat Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Haha, denne serien er genial. Sinnsykt synd den ble kansellert ute i 3 sesong. Har alle 3 på DVD, og har ofte re-runs av dem. Digger GOB. Leste et sted at det var snakk om en arrested development film da, det hadde i hvert fall vært noe å glede seg til. Lenke til kommentar
krizzzy Skrevet 7. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2008 Er snakk om at det skal komme ein film ja. Ville i såfall vore fantastisk. Trist at serien blei kansellert, men imponerande at dei klarte å halde det gåande så lenge eigentlig med tanke på dei dårlege seertala. Blir nok litt for smart humor for ein vanleg amerikanar, men har absolutt tru på at AD kan bli ein kultserie om ikkje så alt for lenge (er på veg). Gob er forresten utruleg kul og ein av mine favorittar. Buster, Tobias og Gob er etter mi meining dei artigaste karakterane sjølv om ein eigentlig ikkje kan komme utanom nokon i denne serien. Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Ah, herlig, en tråd om AD. Oppdaga tilfeldigvis denne serien for en tid tilbake siden, og nå er det en av mine beste favorittserier. Hysterisk morsomt. Tror Tobias er favorittkarakteren min. Har ikke hørt det snakket om film før nå, men det blir spennende å se. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Har nettopp sett masse på denne serien, og er forundret over hvorfor så få vet om den ...! Så fantastisk bra og sært, jeg ler meg ihjel hver eneste episode! Tror jeg har omtrent ti episoder igjen, men jeg vil ikke at det skal ta slutt! Som folk har nevnt, karakterene er dritmorsomme. Men jeg vil egentlig bare ta av meg hatten for manusforfatterne, alle de absurde situasjoner og utrolige misforståelser de klarer å stelle sammen! Forstår egentlig hvorfor serien gjorde det litt dårlig, den er vanskelig å henge med i, og et par kompiser klaga på rar filming o.l. Men alt dette er jo bare en del av ADs awesome quirkyness! Min favoritt er Gob Lenke til kommentar
TLady Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Jeg personlig var veeeeldig skeptisk til serien i begynnelsen :/ Det var først typen min som begynte å se den FANTASTISKE serien Jeg klaget over den dårlige filminga og humoren etterson jeg ikke hadde peiling på hva som foregikk! Til slutt måtte jeg nesten bare sette meg ned å se 1 episode og så 2 og så 3 osv... Karakterene er jo bare helt fantastiske "Chicken dance" e jo hysterisk morsomt! Ler meg ihjel... hahaha! Nå er jeg ferdig med sesongene å nå håper jeg bare filmen kommer! Jeg er skikkelig forbanna for at folk ikke har sett hvor bra seiren egentlig er! Jeg anbefaler den på det sterkeste:) Hvis dette ikke er morsomt så vet ikke jeg http://www.youtube.com/watch?v=nIT5sFhw4sU Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Jeg personlig var veeeeldig skeptisk til serien i begynnelsen :/ Det var først typen min som begynte å se den FANTASTISKE serien Jeg klaget over den dårlige filminga og humoren etterson jeg ikke hadde peiling på hva som foregikk! Til slutt måtte jeg nesten bare sette meg ned å se 1 episode og så 2 og så 3 osv... Karakterene er jo bare helt fantastiske "Chicken dance" e jo hysterisk morsomt! Ler meg ihjel... hahaha! Nå er jeg ferdig med sesongene å nå håper jeg bare filmen kommer! Jeg er skikkelig forbanna for at folk ikke har sett hvor bra seiren egentlig er! Jeg anbefaler den på det sterkeste:) Hvis dette ikke er morsomt så vet ikke jeg http://www.youtube.com/watch?v=nIT5sFhw4sU Hmm, det du sier passer mistenkelig godt med det dama mi mener om serien! Skummelt :O Hehe Endret 5. februar 2009 av Jakoozie Lenke til kommentar
lubo.carson Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Sett bort i fra Scrubs og Twin Peaks (muuuligens Lost også, får se da), så er Arrested Development lett det beste som har gått på TV noen sinne. Lenke til kommentar
delfin Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Arrested Development dasker alt av serier Veldig synd at folk ikke skjønte hvilken perle det var før det var for sent... Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Her er jeg svært enig. FOX er noen drittsekker som la serien ned så tidlig som de gjorde. Jeg har forgjeves prøvd å vende mine venner til serien, og det IRRETERER MEG Angående den kommende filmen er jeg noe skeptisk til om de får med alle figurene. Lenke til kommentar
SuperSkunk Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Det er en meget artig serie!! Elsker den episoden da Tobias skulle på GOB sitt trylleshow og endte opp på Gothick Asshole! "I am looking for the magic!" er et sitat som stadig dukker opp i min vennegjeng! Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Arrested Development - The Movie Enkelt og greit sagt: AD er den beste serien som noen gang er laget, uansett sjanger. Tobias må være den kuleste tv-figuren noensinne! ANNHOG! Lenke til kommentar
Autzen Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Fantastisk serie! Er en skam det ikke ble flere sesonger. Håper virkelig at filmen blir gjennomført, men frykter at det kan bli vanskelig å få med Michael Cera nå som han sikkert allerede har mange planer. Favorittkarakteren min er helt klart Tobias etterfulgt av George Michael. Dog må det nevnes at nesten hver eneste karakter i Arrested Development er herlige. <3 Lenke til kommentar
SuperSkunk Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Favorittkarakteren min er helt klart Tobias etterfulgt av George Michael. Dog må det nevnes at nesten hver eneste karakter i Arrested Development er herlige. <3 Ja, alle karakterene er så morsome og likevel veldig forskjellige! Lenke til kommentar
Zeelot Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Sinnsyk serie! En av de beste der ute:) 9/10 Det er helt sykt hvor mange skjulte vitser det er. Man kan se alle episodene 3ganger og fortsatt oppdage nye ting 4. gangen man ser dem Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Trodde ikke jeg ville like Arrested Development men når jeg først så det for noen uker siden var det jævelig bra Tobias og Buster er så sykt morsomme Gob er jo ganske morsom også da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå