SuperWay Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 problemet mitt er som tittelen sier, jeg kommer ikke inn i BIOS menyen. har ett Gigabyte hovedkort og det står ganske klart i oppstartsmenyen "Hit DEL to enter BIOS" preBIOS greien er der og jeg kommer inn i WinXP helt greit. Men når jeg trykker del knappen i oppstart får jeg bare en svart skjerm med en blinkende text greie (den linjen som viser hvor man skriver) BIOS menyen kommer aldri opp. Jeg har allerede prøvd å flashe bios uten hell. Jeg formatterte og reinstallerte WinXP en måned siden og jeg har bare ikke prøvd å komme inn i BIOS før nå siden da. Hovedkortet er Gigabyte 965P-DS3 og CPU er en Intel Dual Core 6300 (1.86GHz) Noen som vet hva som er galt her? Lenke til kommentar
ArcTerjus Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Hadde du overklokket PCèn da du flashet bios? Lenke til kommentar
BoC_SantaCruz Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Vet at mitt usb - bluetooth (logitech) tastatur ikke virker før jeg kommer meg inn i win.. Heldig vis er dettte på jobben og har mange andre tastaturer tilgjengelig.. Lenke til kommentar
SuperWay Skrevet 7. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2008 (endret) ikke overklokket og tastatur er en Logitech PS/2. mener du at tastaturet har noe med problemet å gjøre? Endret 7. mars 2008 av SuperWay Lenke til kommentar
ArcTerjus Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Du kom inn i bios før du reinstallerte windows. Men ikke etter? Dette høres merkelig ut. Eller var det flashing av bios som gjorde at du ikke kommer inn? Har du forsøkt å resette CMOS jumperen? Tviler på at tastaturet har noe med problemet å gjøre. Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Som nevnt over, prøv å resete CMOS deretter flashe med ny bios. Lenke til kommentar
SuperWay Skrevet 8. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2008 takker så meget, resetta cmos og flashet ny bios og alt funker som det skal nå. Kommer inn på bios ved å trykke del knappen nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå