Bakhjulstrekker Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 (endret) Men fy f*** som jeg gleder meg til sommeren Dette er rått! Italiensk mesterverk på sitt ypperste. Noen andre som begynner å merke suget av skikkelig nedlegg i svingen? Endret litt på oppsett. Endret 6. mars 2008 av Bakhjulstrekker Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Idiot-navn på tråden ! Lenke til kommentar
Bakhjulstrekker Skrevet 7. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2008 (endret) Idiot-navn på tråden ! Har du noe bedre forslag OlaOlaBlakken?? Er ikke sikkert det snør der du er, men det er jo realiteten hær i Midt- Norge i hvertfall. Poenget var jo at sommern kommer snart å jeg gleder meg som en unge. I tillegg postet jeg et par bilder av mine 2 skjønnheter. Litt for at sånne som deg skal bli misunnelig, men mest for at andre som også gleder seg skal kunne dele det med oss . Endret 7. mars 2008 av Bakhjulstrekker Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 (endret) Dette er jo helt håpløs og unødvendig tråd, hva er vitsen med denne? Vet du ikke det selv? det skal du i såfall beskrive i emnetittelen, les og følg reglene. Hva med en emnetittel som dette "Flere som gleder seg til sommern" Så skriver du litt utfyllende i innlegget? Endret 7. mars 2008 av vargaz Lenke til kommentar
Bakhjulstrekker Skrevet 7. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2008 Dette er jo helt håpløs og unødvendig tråd, hva er vitsen med denne?Vet du ikke det selv? det skal du i såfall beskrive i emnetittelen, les og følg reglene. Hva med en emnetittel som dette "Flere som gleder seg til sommern" Så skriver du litt utfyllende i innlegget? Hmm, jeg ser ikke helt hva dere mener. "Idiot- navn" og "håpløs og unødvendig tråd". Jeg skriver i et forum som heter: Forum > Bil, båt og motor > MC >. Der poster jeg MC- relatert materiale om at jeg gleder meg til å kjøre. Og spør samtidig om andre som gleder seg. Det at det snør er vesentlig fordi at det hindrer meg i akkurat det. Jeg synes også det er gøy å vise frem det jeg har jobbet og slitt for tidligere. Hvis dette var veldig vanskelig å forstå ut i fra første innlegg, så beklager. Håper flere poster bilder og deler sine gleder. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Denne tråden er på grensen til å ha noe mening. Anbefaler at du enten endrer tittel på tråden til noe mer hensiktsmessig - eller lager en tråd i Showcase dersom det er poenget ditt. I verste fall stenger jeg tråden om ikke noe blir gjort. Lenke til kommentar
marga42 Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Denne tråden er på grensen til å ha noe mening.Anbefaler at du enten endrer tittel på tråden til noe mer hensiktsmessig - eller lager en tråd i Showcase dersom det er poenget ditt. I verste fall stenger jeg tråden om ikke noe blir gjort. Må dere skjerpe dere her folkens. Hvis dere ikke skjønner meninga med denne tråden så får dere la hver å gå inn å lese da vettu. Go helg! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Denne tråden er på grensen til å ha noe mening.Anbefaler at du enten endrer tittel på tråden til noe mer hensiktsmessig - eller lager en tråd i Showcase dersom det er poenget ditt. I verste fall stenger jeg tråden om ikke noe blir gjort. Må dere skjerpe dere her folkens. Hvis dere ikke skjønner meninga med denne tråden så får dere la hver å gå inn å lese da vettu. Go helg! Problemet er vel heller at man ikke kan se meningen med tråden uten å lese den. Altså har en dårlig emnetittel. Lenke til kommentar
marga42 Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Denne tråden er på grensen til å ha noe mening.Anbefaler at du enten endrer tittel på tråden til noe mer hensiktsmessig - eller lager en tråd i Showcase dersom det er poenget ditt. I verste fall stenger jeg tråden om ikke noe blir gjort. Må dere skjerpe dere her folkens. Hvis dere ikke skjønner meninga med denne tråden så får dere la hver å gå inn å lese da vettu. Go helg! Problemet er vel heller at man ikke kan se meningen med tråden uten å lese den. Altså har en dårlig emnetittel. MEn jeg syntes ikke emntetittelen var no dårlig jeg. Man skjønner jo at det snø, det snør har noe med at han venter på at snøen ska bli borte og så komme seg ut på veien med sin MC. De som ikke forstår det må jo være blokerte. og at det er noe å henge seg opp i skjønner jeg heller ikke! Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 hahaha jeg er imot flisespikking av prinsipp på forumer som å peke ut skrivefeil osv, men de har faktisk rett her. når en som heter bakhjulstrekker skriver det snør det snør så ej fro meg en youtube film med 240er og sierraer som ligger bredt ellerno, ikke en sutretråd over at snøen er her Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Trådstarter og marga42 bryter også forumreglene med quoteringen sin. Det er jo sinnsykt irriterende og i tillegg imot forumreglene å quote slik som de gjør. Har dere aldri vært på et forum før? hva er hensikten med å quote innlegget ovenfor? quoteing skal vel kun foregå om det er nødvendig for å vise hvilket innlegg man svarer på. Jeg tror jeg snakker for alle, at INGEN av oss har problemer med å forstå hvilke innlegg dere referer til uten at dere quoter det. Lenke til kommentar
Bakhjulstrekker Skrevet 8. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2008 Men seriøst så mange firkantede og negative sjeler. For å være helt ærlig synes jeg det er småtterier dere henger dere opp i. Det er jo tydelig at vargaz kun er opptatt av å finne feil og bla frem hvilke regler som gjelder. Men takk til Marga42 som har litt forståelse. Tråden var ment for MC- entusiaster, derfor postet under >MC. Hadde det passet å vise 240'er og sierra'er her Daily- Drifter? Da hadde det i hvertfall blitt oppstyr. Dere ødela i hvertfall stemningen. Så for all del steng tråden. Men jeg ser fortsatt ikke noe galt med den, bare så det er sagt. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Trådens emnetittel er svært lite beskrivende i forhold til innholdet og trådstarter viser ingen interesse i å endre dette. Stenges. Kommentarer tas på PM, les gjerne retningslinjene før du lager nye tråder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg