Gå til innhold

Ungdomsbedrift, trenger hjelp med vurdering og noe flash

Anbefalte innlegg

Heisann. Jeg er med i ungdomsbedriften "SkiSock" på Nøtterøy Videregående skole.

SkiSock UB er en nystartet ungdomsbedrift bestående av 6 engasjerte og vinterglade gutter ved Nøtterøy Videregående skole.

Vårt produkt SkiSock, skal være det naturlige førstevalget innen alpinsokksegmentet. Vi skal gi kundene en forbedret skiopplevelse og bli en lønnsom bedrift.

Vi i SkiSock UB er alle engasjerte, og vi har utviklet produktet etter egne erfaringer. Med dagens alpinutvikling trengs nytt og forbedret utstyr som tilfredsstiller behovene til de nye alpingrenene. Jibbing og freeride er nye alpingrener der alpinistene kjører mer ekstremt og bruker parkelementer som hopp, halfpipe og rails.

SkiSock har med det utviklet et produkt som reduserer smerte i leggene, og dekker behovene for alpinister i diverse alpingrener.

Det jeg trenger hjelp til er knappene, hvordan få de til å fungere? All redigering rundt det skal vistnok gjøres i en enkel txt-fil.

Kunne noen eventuelt vist meg åssen man fjerner den gamle sokken og legger inn den nye her? http://www.skisock.net/425x300.gif (Bilde av den nye på siden)

Hva synes dere generelt om siden? Den forferdelige lyden skal selvfølgelig vekk!

Tusen takk for all hjelp!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei,

Jeg forstår ikke helt hva du vil.

Videre utover posten din vil jeg si at siden ser fin ut, men at det er noe små justeringer jeg ville gjort likevel. For det første ville jeg midtsentrert siden, eventuelt fått siden til å bli 100% over hele skjermen. Hos meg med oppløsningen (1920x1280) noe som er ganske høyt blir den i alle fall venstrejustert, og det liker jeg ikke.

Fyll på følgende i koden din:

#body {
margin-left:auto;
margin-right:auto;
}

Du kan eventuelt oppi hvor bred den skal være.. Enten i pixler, eller 100%. Personlig pleier jeg å ha sidene i en 7-800 pixler i bredden.

Da skriver du bare inn

width:800px;

Dette kunne du sikkert, og det er nok ganske n00b koding. Men det funker fjell. ;)

Forresten, ble jeg igår oppmerksom på at du kan skrive

margin:0 auto;

for å få siden midtsentrert istedet for margin-left og right. Har ikke prøvd det selv, enda.

Lenke til kommentar

Førsteintrykk: Aaaaaahh! musikk.. lukke, lukke, lukke!

Ellers er teksten en smule for liten. Bilde på venstresiden er litt malplassert, har det noen funksjon?

Fargene og resten av siden var helt OK, ingenting spetakulert, eller nytenkende, bare helt OK.

Og det ser ut til at det er litt feil i kodingen nederst, ved skille mellom footeren og resten.

Lenke til kommentar

Musikken skal selvfølgelig bort.

name=improve your skiing&rep=replay&button1=Kontakt oss&button2=Hjelp&button3=Om produktet&button4=Om oss&button5=Forsiden&kontakt.html=#&url2=om.html#&url3=#&url4=#&url5=#&iurl1=#&iurl2=#&iurl3=#&enddata=1

Noen som kan hjelpe meg med den?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...