Fenixx89 Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Har en harddisk(s-ata) som innimellom slår seg vrang og plutselig ikkej funker lenger. Funker vanligvis når eg plugger den ut og inn. Har prøvd med forskjellige porter på hovedkortet, men samme resultat etter en stund. Utrolig irriterende å ha en harddisk eg ikkje kan lagre ting sikkert på. I dag kom det til det punktet at den hindret maskinen å komme skikkelig inn i windows (Kommer til loading screen, og så går den i blackscreen og fryser seg) Er ikkje noe oppstartsgreier på den elns, og maskinen starter fint når eg plugger den ut. De andre harddiskene mine er vanlige ATA disker (eller ka det no heter ) Lastet ned UniBlu Registry booster2 (fikk tips om det en eller annen plass første gang dette skjedde, da klikket ikkje oppstarten på pcen forøvrig, bare sjølve harddisken)Og den finner 6000 feil ca. som går under "shared DLL sections" elns. Får ikkje retta på det, for cpuen klarer ikkje håndtere det når eg setter igang reperasjonen. Har retta på mindre feil med reg booster, og da går det nett fint, så ekke programmet tror eg. Et par småting til om kordan feilen fåregår. Til no (No klikket jo oppstarten med disken kobla i) kommer eg inn i windows, og eg kan se disken på min datamaskin, men den er visstnok uleselig står det. På BIOS ligger den der som en registrert tilkobla harddisk, men den har kapasitet på 0 mb. Det var all informasjonen eg kommer på eg kan gi sånn i første omgang. Håper dere o kunnskapsrike kan hjelpe en fortvila stakkar. Takker og bukker meg i støvet :) Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Har du prøvd om du får formatert den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå