oslo121 Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 det er noen sider jeg sliter med å bruke, så lurte på om noen andre programvarer er bedre Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Firefox eller Opera. Prøv begge, og velg det du liker best. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Nøyaktig hva er det du plages med? Du må komme med litt mere info om hva du plages med og hvilke feil du får osv. Det er selvsagt andre nettlesere på markede som Opera, safari osv.. Lenke til kommentar
oslo121 Skrevet 6. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2008 små irriterende feil på facebook for eksempel. noen ganger det ikke går ann å poste ting. osv Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Jeg fyrer bestandig opp IE hvis det er enkelte sider som krangler. Funker alltid Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 (endret) Jeg bruker en addon som heter IE Tab dersom noe ikke funker i Firefox. Kan også sette opp at den automatisk skal åpne en IE Tab når du går inn på for eksempel Facebook. Endret 7. mars 2008 av Slettet+oiasdf79 Lenke til kommentar
Mr.Elendig Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Når ei side ikkje virker i netlesaren eg bruker, så sender eg berre ein epost til innehaveren, og så går eg ein annan plass. Vist dei ikkje er interisert i å ha ein side som kan lesast i fleire netlesarer, så er eg heller ikkje interisert i å bruke tjenesten deiras. Når ei side ikkje virker i netlesaren eg bruker, så sender eg berre ein epost til innehaveren, og så går eg ein annan plass. Vist dei ikkje er interisert i å ha ein side som kan lesast i fleire netlesarer, så er eg heller ikkje interisert i å bruke tjenesten deiras. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå