MrNilsen1986 Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Etter og ha fått en del blåskjermen og måtte restarte BIOS, har jeg endelig fått systemet til og kjøre stabilt. Jeg har overklokket en Intel E6850 3.0 GHZ til 3.6 GHZ. Overklokket på måten; 400 - 21 Tempen ligger på rundt 25 - 28 grader celsius Det virker som det kjører bra nå Er dette god eller dårlig overklokking? Lenke til kommentar
Clinty Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Etter og ha fått en del blåskjermen og måtte restarte BIOS, har jeg endelig fått systemet til og kjøre stabilt. Jeg har overklokket en Intel E6850 3.0 GHZ til 3.6 GHZ. Overklokket på måten; 400 - 21 Tempen ligger på rundt 25 - 28 grader celsius Det virker som det kjører bra nå Er dette god eller dårlig overklokking? Det er vel ikke så fryktelig enormt å slå i bordet med det der nei. Men det kommer an på hvor mye tid du har holdt på med klokking da. Men uansett du har klart å klokke fra 3 til 3,6, Bra Nilsen Clint Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 (endret) Helt grei klokking det, men du klarer sikkert 4GHz med litt mer leking i BIOS Jeg har endelig fått min E6600 til å kjøre stabilt på 3,6GHz i kveld så jeg er storfornøyd her jeg sitter og kjører OCCT på den Endret 6. mars 2008 av TXD1979 Lenke til kommentar
Dyver`n Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Etter og ha fått en del blåskjermen og måtte restarte BIOS, har jeg endelig fått systemet til og kjøre stabilt. Jeg har overklokket en Intel E6850 3.0 GHZ til 3.6 GHZ. Overklokket på måten; 400 - 21 Tempen ligger på rundt 25 - 28 grader celsius Det virker som det kjører bra nå Er dette god eller dårlig overklokking? Er vel en helt grei klokk det, er standar at man klokker [email protected] til 3.6GHz Er jo enkelt å stille in bushastighet fra 1333mhz til 1600mhz! Dette pleier som oftest å bli veldig stablit uten noe spesielt høyere varme utvikling.. Kjører selv på 3,6GHz til vaneligbruk og spill... Men med ca 4GHz i 3Dmark06 (: Lenke til kommentar
MrNilsen1986 Skrevet 7. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2008 Vel, den kjører stabilt nå. Hadde den oppe på 3.75ghz, og da fikk jeg blåskjerm, og måtte restarte BIOS. Er det feil med klokkingen min som gjør at jeg fikk det eller ? Lenke til kommentar
Olavxxx Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Vel, den kjører stabilt nå.Hadde den oppe på 3.75ghz, og da fikk jeg blåskjerm, og måtte restarte BIOS. Er det feil med klokkingen min som gjør at jeg fikk det eller ? tipper for lite vcore/nb/cpu vtt evnt synch settings med ram. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå