TheBoxhead Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Ja vel vi prøver igjen, denne gangen med noen macro vann dråpe bilder. Klarte ikke å bestemme meg så la ut 4 bilder, vet det er litt mange. Er som sagt en fersk nybegynner men dette med vann/splash er veldig morro og veldig god trening på foto syntes jeg. Bildet er tatt med et Canon EOS350D, Sigma 70-200 f.2,8 DG MACRO APO, Sigma EF-530 DG SUPER Blitz, stativ og fjernutløser. Oppsettet er enkelt et serveringsbrett med vann og et sugerør til å lage dråper med ! Tok ca 150 bilder før jeg fikk noen jeg ble fornøyd med NB! Bilder er kun justert for hvitbalanse og litt curves og cropping. ingen annen fancy redigering. Vet at motivet i seg selv ikke er spennende men håper jeg har fått god fokus og teknikk på disse. Alle bilder er tatt på Manuell med F-stop 7,1 1/200sec ISO 100 Bilde 1 Bilde 2 Bilde 3 Bilde 4 Lenke til kommentar
TheBoxhead Skrevet 7. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2008 Forresten hvis andre har vannsplash/dråpe bilder legg de opp i denne tråden. Kunne lært litt hvis jeg så hva andre fikk til og hvordan de fikk det til. altså skriv litt om hvordan dere satt opp "scenen" Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Forresten hvis andre har vannsplash/dråpe bilder legg de opp i denne tråden. Kunne lært litt hvis jeg så hva andre fikk til og hvordan de fikk det til. altså skriv litt om hvordan dere satt opp "scenen" Vi har da en slik tråd fra før av, mener jeg å huske? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Jepp: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=355710 Lenke til kommentar
TheBoxhead Skrevet 7. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2008 Jepp: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=355710 Ahhh.. den fant ikke jeg her var det mye inspirasjon ja. takker for tipset !! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå