Griffin Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Hei... På fredag rusla jeg ned til en av de lokale spill-pusherne og skaffe meg det sårt etterlengtete I.G.I.2 - Covert Strike. Men når jeg installerte spillet og skulle prøve det, så får jeg ikke starta det. Det stopper med en beskjed i det jeg prøver å starte det. Warning : please login with administrator priviliges and try again. Nå er det slik at jeg er alltid pålogget som admin, men det hjelper jo tydeligvis lite... Skal det kanskje være en slik foreldrekontroll dette? Uansett, den irriterer svært når jeg har betalt 400,- for et spill som ikke vil funke. Nå er det slik at jeg kjører windows 2000 på tre forskjellige partisjoner. C: som er forbeholdt dama, d: som er til meg og mine spill, internett, program etc.. og j: som jeg har til å lage musikk med. Alle spillene mine er lagt på en egen partisjon (g:) og dette funker utmerket. Prøvde å installere det under samtlige windows partisjoner også, uten at dette hjalp. Derimot kan jeg spille hvis jeg intallerer det under spill partisjonen og starter det i musikkpartisjonen. Forklar den... Men da jeg ikke vil installere noe annet enn det jeg bruker til å lage musikk på den partisjonen, så utelukker det online spilling som er en av grunnene (hovedgrunnen faktisk) til at jeg kjøpte spillet. Noen som kan hjelpe? Enten slik at jeg omgår på en eller annen måte dette med admin priviliges eller slik at spillet driter i om jeg har det? På forhånd takk.... :oops: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå