Aak1 Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Jeg har lest noen plasser at modellen må se litt over kameraet og ikke rett inni det for å få komplett øyekontakt. Er dette sant? Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Så vidt jeg har skjønt, er det for at modellen skal få et mer behagelig blikk. Ikke stirre rett på deg, men bare litt i overkant. Gjelder selvfølgelig ikke alle portretter. Jeg mener altså at det er det motsatte av det du sier. Man ser litt over for ikke å få "100% øyekontakt". Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 enig med icefox ellers ber du modellen se på canonmerket ditt Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Han bruker Nikon, se avataren hans Men enig med dere Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Han bruker Nikon, se avataren hans Men enig med dere ah, syns å huske det var en canon Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Jeg for min del foretrekker direkte øyenkontakt, hvis det virkelig er mulig å oppnå en flott kontakt. Det kan forsterke inntrykket noe voldsomt. Av og til føler jeg at litt over til høyre/venstre er til for å gjøre bilder litt mindre inderlige og påtrengende personlige. Vi har nok alle forskjellig stil, men personlig så liker jeg å forsøke å få til det motsatte, når det er mulig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå