Opelduude Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Jeg har aldri tenkt på at det faktisk er rattlås på min rmx. Så lurte på hvordan man setter den på? Siden det bare er et hakk i tenninga og velge mellom. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 (endret) Når du vrir på nøkkelen til venstre "skyver" du ut en liten metallplugg inn i et "hakk" i siden i "hullet" der tenningslåsen sitter og sperrer så du ikke får vridd på styret.. Dårlig forklart, men det er i hvertfall prinsippet EDIT: Leif var på besøk.. Endret 6. mars 2008 av gilera Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 6. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2008 Når du vrir på nøkkelen til venstre "skyver" du ut en liten metallplugg inn i et "hakk" i siden i "hullet" der tenningslåsen sitter og sperrer så du ikke får vridd på styret.. Dårlig forklart, men det er i hvertfall prinsippet EDIT: Leif var på besøk.. Sånn ja, takker for svar Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Og for guds skyld ikke bruk den som eneste lås når du setter fra deg mopeden. Lenke til kommentar
lazerlarz Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Like før jeg trodde du søkte medlemskap i skurkeklubben her.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå