XzysteRr Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Planer om å selge den... Hva tror dere den er verdt? Se signatur... Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 en 4-5 tusen kanskje, toppen 5 Lenke til kommentar
chil Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 en 4-5 tusen kanskje, toppen 5 ehhh selg den på QXL å du får nermere 10000.... Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 I forhold til nypris er den nok ikke verdt stort mer enn 4-5k nei. Men du kan selvsagt få mer for den hvis du finner riktig kjøper (evt. selger på QXL) Lenke til kommentar
stoolman Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Det er ikke mer enn 3 mnd. siden jeg solgte en 1800+ med abit hk og 8 gig hd for 6000, så du burde ikke ha videre problemer med å få solgt denne maskinen til 7000 ja kanskje 8000 også. Et godt tips er å henge opp lapper på universiteter og høyskoler.....Det var slik jeg ble kvitt min.......og endelig kunne kjøpe meg et stabilt og pålitelig system.........p4............. 8) 8) Lykke til!!!!!!!!1 Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Huff... Tror du får rundt 7-8 tusen hvis du selger den til en datakyndig kar.. Alt under det hadde vært rip-off. På qxl eller til folk som vanligvis handler familie/multimedia-pc på elkjøp kunne du vel lurt til deg et par tusen ekstra av :wink: Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 ..bla bla...og endelig kunne kjøpe meg et stabilt og pålitelig system.........p4............. 8) 8) Lykke til!!!!!!!!1 Ja, her var gutten som har peiling.. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 ..bla bla...og endelig kunne kjøpe meg et stabilt og pålitelig system.........p4............. 8) 8) Lykke til!!!!!!!!1 Ja, her var gutten som har peiling.. Hvorfor er du ikke enig i det han sier, har du amd Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Alle vet jo at AMD+Ustabilt=bullshit i dag. Har hatt 2 AMD system, og det er til sammen 4 AMD system opp å går i huset her. Har ikke problemer med noen av de. Det er brukeren selv som får maskinen ustabil. Spesielt sånne uerfarne folk som mikser og trikser inne i BIOS. Lenke til kommentar
bigbro Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Planer om å selge den... Hva tror dere den er verdt? Se signatur... Du spør hvor mye den er verdt? Jeg vil si ca 4500-5000 kr +/- Hvor mye du kan få er jo en helt annen sak... Lenke til kommentar
Kel Sha'in Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Tja... 5-6k vil jeg tippe... Legger du den ut på QXL og har flaks så kan det fort bli mye mer. Var en som ga 400 kr for det gamle TNT2-kortet mitt for snart 2 år siden... [offtopic] Har en 750 MHz AMD Duron som er 3 år gammel. Rock solid... [/offtopic] Lenke til kommentar
Shadow_iX Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 ..bla bla...og endelig kunne kjøpe meg et stabilt og pålitelig system.........p4............. 8) 8) Lykke til!!!!!!!!1 Ja, her var gutten som har peiling.. Hvorfor er du ikke enig i det han sier, har du amd Jeg har faktisk AMD i serverne (Thunderbirds) mine jeg, da P4'n er litt ustabil i lengden. (den bruker vi som Workstation) - og gamer boxen min er en amd det og (ThugBbred-A) Jeg er fornøyd med begge, men er litt skuffet over at p4'n er såpass treg - faktisk det eneste den er bra på er ting med SSE2-support. Og da RASER det virklig unna kontra AMD'ene som ikke har SSE2. Men alt til sin smak, kommer ann på hva en vil bruke dataen sin til da.. Jeg har jo 4, (2 er servere, en gamer og en WorkStation) så jeg ahr det beste ifra begge verdner til mitt bruk. Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Et lite spørsmål: Hvorfor skal du selge den konge pcen? Hadde det vært meg hadde jeg beholt den Lenke til kommentar
Danny Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Alle vet jo at AMD+Ustabilt=bullshit i dag. Har hatt 2 AMD system, og det er til sammen 4 AMD system opp å går i huset her. Har ikke problemer med noen av de.Det er brukeren selv som får maskinen ustabil. Spesielt sånne uerfarne folk som mikser og trikser inne i BIOS. så sant,mye av ustabiliteten skyldes og via,som kjent ikke er verdens mest stabile chipset,en amd med nforce2 kort er fulgod ersater til p4 med intel chipset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå