Gå til innhold

Hva tror dere PC'n min er verdt???

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ikke mer enn 3 mnd. siden jeg solgte en 1800+ med abit hk og 8 gig hd for 6000, så du burde ikke ha videre problemer med å få solgt denne maskinen til 7000 ja kanskje 8000 også.

Et godt tips er å henge opp lapper på universiteter og høyskoler.....Det var slik jeg ble kvitt min.......og endelig kunne kjøpe meg et stabilt og pålitelig system.........p4............. :lol::lol: 8) 8)

Lykke til!!!!!!!!1

Lenke til kommentar

Alle vet jo at AMD+Ustabilt=bullshit i dag. Har hatt 2 AMD system, og det er til sammen 4 AMD system opp å går i huset her. Har ikke problemer med noen av de.

Det er brukeren selv som får maskinen ustabil. Spesielt sånne uerfarne folk som mikser og trikser inne i BIOS.

Lenke til kommentar
..bla bla...og endelig kunne kjøpe meg et stabilt og pålitelig system.........p4............. :lol::lol: 8) 8)

Lykke til!!!!!!!!1

Ja, her var gutten som har peiling.. :roll:

Hvorfor er du ikke enig i det han sier, har du amd :lol:

Jeg har faktisk AMD i serverne (Thunderbirds) mine jeg, da P4'n er litt ustabil i lengden. (den bruker vi som Workstation) - og gamer boxen min er en amd det og (ThugBbred-A)

Jeg er fornøyd med begge, men er litt skuffet over at p4'n er såpass treg - faktisk det eneste den er bra på er ting med SSE2-support. Og da RASER det virklig unna kontra AMD'ene som ikke har SSE2.

Men alt til sin smak, kommer ann på hva en vil bruke dataen sin til da.. Jeg har jo 4, (2 er servere, en gamer og en WorkStation) så jeg ahr det beste ifra begge verdner til mitt bruk.

Lenke til kommentar
Alle vet jo at AMD+Ustabilt=bullshit i dag. Har hatt 2 AMD system, og det er til sammen 4 AMD system opp å går i huset her. Har ikke problemer med noen av de.

Det er brukeren selv som får maskinen ustabil. Spesielt sånne uerfarne folk som mikser og trikser inne i BIOS.

så sant,mye av ustabiliteten skyldes og via,som kjent ikke er verdens mest stabile chipset,en amd med nforce2 kort er fulgod ersater til p4 med intel chipset.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...