Jakoozie Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 (endret) Hvordan kan et barnespill som Super Mario Galaxy vinne over så mange andre bra spill? Skuffa. Men synes at COD4 fortjente alle nominasjonene den fikk! Assassins creed årets beste spill! Folk som deg provoserer meg. Hvorfor er Galaxy et barnslig spill? Det er fargerikt og muntert, et spill må ikke ha testosteronsprengte amøber i hovedrollene for å være "voksent" At et spill kan spilles av alle, betyr ikke nøvendigvis at det er barnslig. Det kan faktisk være at folk i alle aldre kan like spillet. Og om Galaxy hadde vært barnslig, so what? Spillet er etter min mening en mye større bragd enn både Mass Effect, Assassin's Creed, Halo 3 og egentlig de fleste andre titler som kom ut i fjor. Et fantastisk spill, vil de fleste være enig i, og det fortjener prisene det får. Dette vil jeg si er fakta. EDIT: Det underlige er at de som kritiserer gode spill for å være barnslige, ofte er barn, eller barnslige selv. Voksne, modne mennesker er ikke redde for å vise sin barnslige sider på samme måte som mange unge gjør. Du har faktisk inspirert meg til å endre signaturen min. Endret 7. mars 2008 av Jakoozie Lenke til kommentar
aspic Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Jeg har aldri set en over 10 år som har spilt et mario spill. Då holder du deg for mykje inne med den lille xboxen din Synes Assassins creed burde vunnet flere priser... Bedre spill er det lenge siden jeg har spilt! Då bør du absolutt vurdere å skaffe deg ei litt større spelsamling Lenke til kommentar
chiefo Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Eneste savn var NHL 08, årets beste sportsspill. <og ja, Mass Effect er mer smood enn FFXII, men liker begge to. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Jeg har aldri set en over 10 år som har spilt et mario spill. Då holder du deg for mykje inne med den lille xboxen din Kan ikke uttale meg angående Super Mario Galaxy, men jeg har spilt Super Mario World opptil flere ganger det siste året ... Like morro hver gang. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Glad for at wow ikke vant noe Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Har ikke sakt at super mario ikke passer for folk over 10 år, men jeg har aldri SETT noen over 10 år som har spilt det. Kom hjem til meg du så skal du få se en 50 år gammel dame som ligger på sofaen med en Nintendo Gameboy Advance og spiller Super Mario World. Eller stikk innom datarommet mens du er i gang, der sitter jeg på 24 og spiller Super Mario Bros fra NES tiden. Om du aldri har sett noen som har spillet det så vil det ikke med andre ord si at det ikke finnes. Anyway. Fin kåring, Galaxy vant som forventet, og fortjent, en liten bråte priser. Makan til bedre spill i 2008 skal du lete lenge etter. Ellers synd at Gamer.no ikke gikk til topps men for min del, uansett vinner eller ikke, er Gamer.no den første norske siden jeg sjekker for spillnyheter (og en gang i blant en god latter når et spill blir slakta i omtaler). Lenke til kommentar
Skyax Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 (endret) Jeg har aldri set en over 10 år som har spilt et mario spill. Då holder du deg for mykje inne med den lille xboxen din Synes Assassins creed burde vunnet flere priser... Bedre spill er det lenge siden jeg har spilt! Då bør du absolutt vurdere å skaffe deg ei litt større spelsamling Hvordan kan du nevne Xbox? Jeg er en stolt eier av en PS3! Satser heller på de gode konsollene, for jeg gidder ikke å sløse penger. Jeg har ganske mange mer spill en AC. Hvorfor må jeg skaffe meg en større? bare fordi du mener at AC søkte? JEG likte AC. Så hvis du ikke likte det, synd for deg. Jakoozie: For meg er Super Mario et barnespill. Greit at du likte det. Har spilt det, og jeg likte det ikke. Det har ingenting med at det er beregnet for barn å gjøre. Tard. Bear^: Javell? Endret 7. mars 2008 av Skyax Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 (endret) Synd å se folk sette seg opp i eit hjørne med 1 konsoll Eg for min del satte meg med armene rundt alle 3 denne generasjonen, idiotskap å sette seg ned å tvilholde på 1 konsoll med klør og kødd. Synd, for de går glipp av mangfoldet av spill. Strekker ikkje økonomien til, er det jo selvfølgelig ein annen sak. Endret 7. mars 2008 av Mala Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Ikke alle som driter penger heller da..^^ Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Det sa eg heller ikkje Joh nesten. Jeg har penger nok men mener nå det er andre ting man kan bruke penger på også. PS3 var dyr nok som den var, nok av en investering det. Jeg tror heller ikke jeg ville hatt flere konsoller. Dette er ikke dissing av de andre konsollene, men jeg er en type som finner en bra ting jeg liker å holder meg til den. Mer enn nok bra spill på PS3 som jeg foretrekker. Er ikke om å gjøre å ha alt. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Ehh, første jeg reagerte på. Hvordan kan ikke Orange Box fått en eneste pris, latterlig sier nå jeg. Verdens beste spill gjennom tidene fortsetter, Half Life og må si jeg ble all annet enn skuffa av ep.2. Orange Box inneholder også Team Fortress 2, et mp spill uten like. Alldri hatt en bedre multiplayer - spillopplevelse. Også har vi portal, hærlig spill, dessverre litt kort... Så hvordan det går an at valve ikke fikk en eneste pris må føglene vite, skamme seg.. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 (endret) Er så mange gode spill som skal hedres for fjoråret, er vel ikke nok priser til alle. Call of Duty 4, Assasins Creed, Super mario Galaxy, HL2: Orange Box, Bioshock, Mass Effect. Er veldig mange spill å skal dele ut heder å ære til, alle fortjener å stå på pallen men ikke alle klarer å komme seg til toppen. Personelig setter jeg Half-Life 2: Ep2 som en av de store spillopplevelsene i fjoråret historiemessig. Et spill som klarer å gjøre en hardbarka gamer til en smørklatt i varm stekepanne er et spill i øverste klasse. Jeg satt med klump i halsen, spørsmål som krevde svar og en følelse å få utstyret nedentil fjernet gjennom halsen da spillet var ferdig. Bare GlaDos klarte å få meg til å smile igjen. Endret 7. mars 2008 av Bear^ Lenke til kommentar
chiefo Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Det sa eg heller ikkje Joh nesten. Jeg har penger nok men mener nå det er andre ting man kan bruke penger på også. PS3 var dyr nok som den var, nok av en investering det. Jeg tror heller ikke jeg ville hatt flere konsoller. Dette er ikke dissing av de andre konsollene, men jeg er en type som finner en bra ting jeg liker å holder meg til den. Mer enn nok bra spill på PS3 som jeg foretrekker. Er ikke om å gjøre å ha alt. Orange Box hadde ikke vært like bra uten kombinasjonen av flere spill, hvert enkelt spill av de nye ville ikke nådd opp uten Portal.. som hadde fortjent en pris, egentlig. Team Fortress skal si seg fornøyd med å være nominert i det hele tatt.. skrekkelig stor klasse forskjell på det og COD4 - multi. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Hvordan kan et barnespill som Super Mario Galaxy vinne over så mange andre bra spill? Skuffa. Men synes at COD4 fortjente alle nominasjonene den fikk! Assassins creed årets beste spill! Nei nå må du gi deg. Alle vet at Mario er får alle aldersgrupper Har Mario Galaxy er jo vannvitig bra da. Jeg har aldri set en over 10 år som har spilt et mario spill. Synes Assassins creed burde vunnet flere priser... Bedre spill er det lenge siden jeg har spilt! Da kjenner du lite folk siden du har aldri sett en over 10 som spiller Mario! Jeg er 22 år så alderen har ingenting og si. Galaxy er årets spill 2007 SMG knuste alle spillene, Crysis "gå å legg deg", AC "for repretivt" Cod4 "altfor kort singleplayer" Synd å se folk sette seg opp i eit hjørne med 1 konsoll Eg for min del satte meg med armene rundt alle 3 denne generasjonen, idiotskap å sette seg ned å tvilholde på 1 konsoll med klør og kødd. Synd, for de går glipp av mangfoldet av spill. Strekker ikkje økonomien til, er det jo selvfølgelig ein annen sak. Det samme gjør jeg . Angrer ikke i det hele tatt!! Går ikke glipp av noen toppspill, alt kommer til konsoller!!! Hvordan kan et barnespill som Super Mario Galaxy vinne over så mange andre bra spill? Skuffa. Men synes at COD4 fortjente alle nominasjonene den fikk! Assassins creed årets beste spill! Folk som deg provoserer meg. Hvorfor er Galaxy et barnslig spill? Det er fargerikt og muntert, et spill må ikke ha testosteronsprengte amøber i hovedrollene for å være "voksent" At et spill kan spilles av alle, betyr ikke nøvendigvis at det er barnslig. Det kan faktisk være at folk i alle aldre kan like spillet. Og om Galaxy hadde vært barnslig, so what? Spillet er etter min mening en mye større bragd enn både Mass Effect, Assassin's Creed, Halo 3 og egentlig de fleste andre titler som kom ut i fjor. Et fantastisk spill, vil de fleste være enig i, og det fortjener prisene det får. Dette vil jeg si er fakta. EDIT: Det underlige er at de som kritiserer gode spill for å være barnslige, ofte er barn, eller barnslige selv. Voksne, modne mennesker er ikke redde for å vise sin barnslige sider på samme måte som mange unge gjør. Du har faktisk inspirert meg til å endre signaturen min. Heller ikke alle tenker GFX heller Og blod og masse gørr!! Lenke til kommentar
Tittoffer Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Forstår ikke hvorfor Gamer ikke lager eget blad slik som Gamereactor hadde vert helt konge Lenke til kommentar
aspic Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Forstår ikke hvorfor Gamer ikke lager eget blad slik som Gamereactor hadde vert helt konge Tja.. Blad/magasin er vel i stor grad på veg ut sidan internett byrjar å bli så allment "godkjent". Det nye framover blir vel at ein må betale ein liten sum i månaden for å lese magasinet/"bladet" på nett. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Jeg ser på det som en liten seier at gamer.no i det hele tatt ble nominert. Det er jo god PR uansett. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Forstår ikke hvorfor Gamer ikke lager eget blad slik som Gamereactor hadde vert helt konge Fordi innen de får ut bladet er "nyhetene" i bladet ansett gamle fordi leserne har funnet ut av det allerede fra andre presser på internett som IGN og N4G. Mye bedre for gamer.no å fokusere ressursene på ren internett løsning fremfor å bruke mye penger på å gi ut et blad. Lenke til kommentar
Tittoffer Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Forstår ikke hvorfor Gamer ikke lager eget blad slik som Gamereactor hadde vert helt konge Fordi innen de får ut bladet er "nyhetene" i bladet ansett gamle fordi leserne har funnet ut av det allerede fra andre presser på internett som IGN og N4G. Mye bedre for gamer.no å fokusere ressursene på ren internett løsning fremfor å bruke mye penger på å gi ut et blad. Men hvordan får Gamereactor det til?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg