Gå til innhold

Trusa di vitser


RMBB

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg måtte lage en tråd over trusa di vitser :)

Vet ikke om det er noen andre som har vert borte i disse men de ble ganske festelige etterhvert :p

Traff en fyr som hadde en del på lager..

 

 

Trusa di synes

 

Trusa di sprakk

Trusa di knakk

Trusa di er i DOS

Trusa di har utført en ulovelig operasjon og må avsluttes

Trusa di har hokey

Trusa di juger

 

Når jeg leser gjennom ser jeg det er ganske sykt.. Menmen, litt dårlig humor skader vel ikke.

Kom med fler hvis noen har ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Trusa di er en unormal tilstand for kropp eller sinn som fører til misbehag, dysfunksjon eller andre plager for en person eller folk som er i kontakt med en person. Noen ganger blir trusa di brukt som et vidt begrep som inkluderer skader, lyter, syndromer, symptomer, avvikende oppførsel og atypiske variasjoner i struktur og funksjon. I andre tilfeller er dette sett på som egne, seperate kategorier.

 

Begrepet trusa di kan defineres på mange ulike måter, og ulike folk har forskjellig forståelse av hva som ligger i begrepet. En tilstand som for en person blir sett på som trusa di, kan oppfattes annerledes av en annen. Innenfor medisinen, er begrepet trusa di ofte relatert til diagnoser eller symptomer.

 

Ordet trusa kommer fra norrønt trusr («truse»), som betyr «bremsespor», og norrønt dier, som betyr «deg». Det betyr altså «bremsespor deg», som er et vanlig symptom på trusa di. Et beslektet ord er moradi, som betyr «moradi» (jamfør engelsk «yo'mama»), igjen et vanlig symptom på trusa di.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...