Bollehamster Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Okai, det er en jente jeg har vært sånn helt normal venn med. Men så, i ukene rundt julaften begynte vi å chatte endel sammen og sende meldinger til hverandre. Det endte med at jeg spurte hvem hun likte, og hun svarte meg. Jeg likte hu sånn bob-bob før, men etter det ble alt liksom annerledes. Vi ble bedre kjent ved å snakke på msn osv. Og nå, to måneder etter er vi, for å si det sånn, på kanten av et forhold. I vinterferien var hun bortreist hele ferien, og jeg fikk en melding en dag der det sto. "Jeg tror jeg elsker deg" Woah! Tenkte jeg, det er ganske sterkt. Og da lurer jeg på. Hvordan er det å virkelig elske noen? Jeg tror jeg elsker hu, fordi jeg tenker på hu konstant. Når vi sitter i sofaen og lignende sammen er jeg helt "lost"... Alt er bra. Er dette ekte kjærlighet? Jeg vil så gjerne kunne si jeg elsker deg tilbake, og mene det. Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 (endret) nei, det er forelskelse edit: kansje litt bastant der gitt, men det høres absolutt ut som forelskelse Endret 6. mars 2008 av SirAmp Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Du er betatt/forelsket i henne. Dessuten tror jeg du er egentlig litt sånn med på bølgen her. Når hun sa at hun likte deg så plutselig begynte du også å like henne, så nå sier hun at hun elsker deg og så begynner du kanskje å innbille deg at du gjør det samme. Altså for all del, _kanskje_ du elsker henne, hva vet jeg, men det er som du selv sa et sterkt ord, og jeg ville ikke sagt det til ei med mindre jeg var helt sikker. Du må la det hele få ro seg litt ned, og så se ann hva du føler. Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Du har følelser for henne, som kanskje er på vei til å bli til virkelig dype følelser. For å si det sånn, du VET når du elsker noen Du bare kjenner det på deg. Lenke til kommentar
Bollehamster Skrevet 7. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2008 Ah, akkurat det jeg tenkte og. takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå