Montag Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Nå har Neil (The Descent, Dog Soldiers) Marshall gått hen og laget et nytt tilskudd til den postapokalyptiske sjangeren og nok en gang er Ground Zero lokalisert til Storbritannia. . Etter å ha lest denne anmeldelsen kan jeg knapt vente til den kommer til Norge. Dette ser ut til å bli en verdig arvtaker til 28 Dager/Uker - hva mener dere? Offisielt nettsted her. Kan legge til at en annen av årets britiske filmer The Vanguard takler noe av samme tematikken. Også denne ser svært lovende ut for å si det mildt! 2008 ser virkelig ut til å bli et herlig år for oss som elsker PA sjangeren!! Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 The Descent var fantastisk, så gleder meg til denne Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Jeg postet trailer til den for 2 måneder siden i film-tråden... kan bli morsomt, liker denne type filmer. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 hmm spennende, utifra trailer virket det ut som en bra film. Skal hvertfall ses når den blir utgitt Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Synes det var direkte kjedelig trailer "Blablabla find the cure blablabla [sekvenser av hovedperson eie alt og alle i treningstøy] blablabla [eksplosjoner] blablabla SWOOOOSH -Doomsday- ..." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå