Gå til innhold

SE P1i eller SE K850i, hvem?

Anbefalte innlegg

Driver å leter etter mobil og har funnet ut at det blir enten P1 eller K850.

vet det er to veldig forskjellige mobiler , men hvis noen har noen synspunkter på hvem jeg bør velge...

får P1 for 2700 kr og K850 for 2500 kr ca.

hva lønner seg?

Takker for svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja det var det valget da.

prøvde K850i litt virket som en leke mobil spør du meg. Ble litt skuffa ja.

Har kjøpt meg P1i for 14 dager siden.

Er godt fornøyd med den.

P1i er en vesentlig mere avansert mobil en K850i.

Du må spøre deg selv om du trenger en smart mobil.

Personlig synes jeg det er et møst med muligheten til dokumenter på mobilen.Greit og ha med seg og sende/lese når du er på farten.

Jeg vil nok aldri gå tilbake fra smart mobiler.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

K850 har bedre ergonomi, veldig mye fordi den har navigasjonstast og kan håndteres med én hånd. P1 må i mange tilfelle betjenes ved hjelp av pekepinnen, f.eks når du skriver SMS. Det går helt greitt så lenge du sitter stille og har tilgang til begge hender, men å skrive SMS på bussen er ikke lettt.. Av denne helt banale grunnen ville jeg ha gått for K850.

(Må innrømme at jeg ikke har noen av telefonene, men skriver basert på erfaringer fra P900/P910/M600/W950 med pekepinne, og en haug av SE-tlefoner med navigasjonstast.)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1345t12

Tja, nå har jeg bare erfaring fra m600 som er identisk med p1.

men det at det er vanskelig å skrive sms på den (uansett hvor) er bare tull. bedre tastatur skal du lete meget lenge etter. uansett om jeg jeg bruker en m600 eller w880 på bussen så bruker jeg to hender til å skrive sms med.

det er lett å hente fram en ny sms med tommeln og du trenger ikke bruke stylus eller to hender for å få til dette. du trenger egentlig bare en tommel for å gjøre det meste på telefonen.

k850 er jeg enig i at det virker som en leketelefon pluss at den er tjukk og treg.

p1 er helt klart mitt valg av de to telefonene. man trenger ikke spørre seg om man trenger en smarttelefon eller ikke, i mitt hode burde alle telefoner være utstyrt med "smart" os. uansett om du trenger det eller ikke.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9
på den P1 telefonen som det ble ;) så var det bare engelsk språk, går det ann å laste ned norsk?

Jepp. Du må installere PC-suite + laste ned noen filer fra hjemmesida til SE. Gjør det FØR du fyller tlf med ringetoner etc, for noe av dataene går tapt i prosessen. (Var i hvert fall sånn på M600 og W950.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...