MrL Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 (endret) Hei jeg har fått et bra tilbud på deler til et annlegg. Vet ikke om alt passer bra sammen, men her er det: 2 Par med disse høytalerne(Altså 4 tilsammen) = 4.998 kr per par, som er da 9996 kr tilsammen Denne Pioneer reciveren = 3698 kr Denne senterhøytaleren(er usikker om det er et bra valg i forhold til resten) = 1249 kr Denne Pioneer subben = 2495 kr Total: Ca 17498 kr Hele annlegget koster over 17.000 kr, men jeg har fått et knall tilbud om alle disse(helt nytt) til ca 8000 kr. Er dette noe bra for pengene, og er dette et bra annlegg? Jeg vet at Pioneer er en del overpriset, men det betyr vell kanskje ikke at kvaliteten er dårlig fordet? Og til den prisen forventer jeg jo litt mye.. Endret 6. mars 2008 av MrLG Lenke til kommentar
phax Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Du bør ha senter i samme serie som front for lik lydsignatur.. Forsterkeren er litt vel puslete, resten vet jeg lite om. Pioneer sine dyrere høyttalermodeller er uhyre bra, men hvordan de er på billigsegmentet aner jeg rett og slett ikke. Tipper disse høyttalerne ikke er produsert hos TAD som high-end modellene deres.. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 6. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2008 Du bør ha senter i samme serie som front for lik lydsignatur.. Forsterkeren er litt vel puslete, resten vet jeg lite om. Pioneer sine dyrere høyttalermodeller er uhyre bra, men hvordan de er på billigsegmentet aner jeg rett og slett ikke. Tipper disse høyttalerne ikke er produsert hos TAD som high-end modellene deres.. Det var ikke mulig å få senter høyttaler i pioneer i dette tilbudet, derfor må jeg da eventuelt kjøpe det utenom. Men ellers, er det noe trøkk i dette annlegget? Lenke til kommentar
Trainman Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Tipper du må lete leeenge etter noe som er bedre til den prisen. Om det skulle vise seg at senterhøyttaleren ikke låter bra/likt nok som hovedhøyttalerne, kan du kjøpe en i samme serie som hovedhøyt. i tillegg. Du har likevel et bra anlegg til en billig penge. Det er nå min objektive mening. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå