Gå til innhold

Lydkort driver virker ikke på XP, HP dv9000 serie


Anbefalte innlegg

Jeg finner ingen driver som funker til min hp dv9312eu! lyden virker ikke

 

noen som kan hjelpe? finner ingen drivere.

 

Conexant High-Definition Audio Driver hadde jeg på vista, men finner ingen for XP home edition.

Endret av Jurigs
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
I enhetsbehandling.. Finner du lydkortet eller står det som det ikke har driver?

 

Hvor finner jeg det? jeg er inne på lydinnstillinger, der kan jeg ikke forandre på noe, det er grått, slik at jeg ikke kan trykke. Står "ingen lydenhet" på lydinnstilingene på kontrollpanel :S og "ingen avspillings og innspillingsenheter", jeg har integrert mic og høytalere, men ingenting virker :S finner ingen drivere på nett heller :S

Endret av Jurigs
Lenke til kommentar

prøvde alle driverne, men ingen virker :S det kommer at det oppstod en feil, og at enheten kanskje ikke fungerer som den skal. på enhetsbehandling er det ett gult utropstegn foran lydenheten " Conexant High definition audio driver"

Endret av Jurigs
Lenke til kommentar
I enhetsbehandling.. Finner du lydkortet eller står det som det ikke har driver?

 

Hvor finner jeg det? jeg er inne på lydinnstillinger, der kan jeg ikke forandre på noe, det er grått, slik at jeg ikke kan trykke. Står "ingen lydenhet" på lydinnstilingene på kontrollpanel :S og "ingen avspillings og innspillingsenheter", jeg har integrert mic og høytalere, men ingenting virker :S finner ingen drivere på nett heller :S

 

Start - kontrollpanel - system og vedlikehold - enhetsbehandling - høyreklikk på de med gule utropstegn, og velg oppdater

Lenke til kommentar
I enhetsbehandling.. Finner du lydkortet eller står det som det ikke har driver?

 

Hvor finner jeg det? jeg er inne på lydinnstillinger, der kan jeg ikke forandre på noe, det er grått, slik at jeg ikke kan trykke. Står "ingen lydenhet" på lydinnstilingene på kontrollpanel :S og "ingen avspillings og innspillingsenheter", jeg har integrert mic og høytalere, men ingenting virker :S finner ingen drivere på nett heller :S

 

Start - kontrollpanel - system og vedlikehold - enhetsbehandling - høyreklikk på de med gule utropstegn, og velg oppdater

 

Det virka ikke, det står at de ikke finner en driver som passer bedre til datan :S Flere som kan hjelpe :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...